“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Elke TV verkoop zaak heeft ze
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Verwijderd
Elke ! Dat denk ik niet, maar veel zaken verkopen ze wel, ze zijn nogal prijzig...
Ik had mazzel, bij mijn graf. kaart MSI 8816 met TV-OUT zat er een bij geleverd!
Ik had mazzel, bij mijn graf. kaart MSI 8816 met TV-OUT zat er een bij geleverd!
Ik neem aan dat je een S-VIDEO kabel bedoelt?
Ik heb er een op de beurs gekocht bij MUEK uit Rotterdam.
10 meter S-Video, 10 meter audio met tulp stekers, 1 verloop van jack naar 2x tulp en een scart steker met s-video, RCA en 2 tulp audio ingang voor NLG. 40,00
En het werkt allemaal goed op mijn V3800 Deluxe
Ik heb er een op de beurs gekocht bij MUEK uit Rotterdam.
10 meter S-Video, 10 meter audio met tulp stekers, 1 verloop van jack naar 2x tulp en een scart steker met s-video, RCA en 2 tulp audio ingang voor NLG. 40,00
En het werkt allemaal goed op mijn V3800 Deluxe
S-VHS is de goede naam, hoor.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Op mijn videokaart zit een S-Video uitgang, op mijn TV een S-Video ingang en ik gebruik een S-VHS kabel? 
Die dingen zijn inderdaad verrekte duur en vaak hebben ze ze maar tot 1,5 meter. Dat schiet niet op.
Die dingen zijn inderdaad verrekte duur en vaak hebben ze ze maar tot 1,5 meter. Dat schiet niet op.
S-Video en S-VHS zijn inderdaad twee namen voor hetzelfde soort kabel en aansluiting.
Alleen SVHS (zonder streepje) is dan weer iets anders zeker?
Alleen SVHS (zonder streepje) is dan weer iets anders zeker?
Verwijderd
S-Video, S-VHS, (volgens mij ook zonder streepje) zijn allemaal namen voor iets dat eigenlijk Y/C heet. JVC heeft het ooit bedacht als ik me niet vergis, om op VHS Y (zwart/wit) en C (kleur) gescheiden naar een TV te sturen, omdat het ook gescheiden op S-VHS staat.
Is te koop in de meeste TV-Zaken...
Is te koop in de meeste TV-Zaken...
Pagina: 1