S-VHS kabeltje

Pagina: 1
Acties:

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:09

Nitai

Live the life you love.

Topicstarter
Waar kan ik die halen? Voor m'n hollywood + kaart zodat ik et kan linken met m'n tv.

Thnx!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 23:20

KMK

Elke TV verkoop zaak heeft ze

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Verwijderd

Elke ! Dat denk ik niet, maar veel zaken verkopen ze wel, ze zijn nogal prijzig...

Ik had mazzel, bij mijn graf. kaart MSI 8816 met TV-OUT zat er een bij geleverd!

• metalant
  • Laatst online: 26-02 19:52
Ik neem aan dat je een S-VIDEO kabel bedoelt?

Ik heb er een op de beurs gekocht bij MUEK uit Rotterdam.
10 meter S-Video, 10 meter audio met tulp stekers, 1 verloop van jack naar 2x tulp en een scart steker met s-video, RCA en 2 tulp audio ingang voor NLG. 40,00 :)

En het werkt allemaal goed op mijn V3800 Deluxe

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-03 15:51

Boss

+1 Overgewaardeerd

S-VHS is de goede naam, hoor.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op mijn videokaart zit een S-Video uitgang, op mijn TV een S-Video ingang en ik gebruik een S-VHS kabel? :P
Die dingen zijn inderdaad verrekte duur en vaak hebben ze ze maar tot 1,5 meter. Dat schiet niet op.

• metalant
  • Laatst online: 26-02 19:52
S-Video en S-VHS zijn inderdaad twee namen voor hetzelfde soort kabel en aansluiting.

Alleen SVHS (zonder streepje) is dan weer iets anders zeker?

Verwijderd

S-Video, S-VHS, (volgens mij ook zonder streepje) zijn allemaal namen voor iets dat eigenlijk Y/C heet. JVC heeft het ooit bedacht als ik me niet vergis, om op VHS Y (zwart/wit) en C (kleur) gescheiden naar een TV te sturen, omdat het ook gescheiden op S-VHS staat.

Is te koop in de meeste TV-Zaken...

Verwijderd

Eyeore omschrijft het exact! ;)
Pagina: 1