Ik krijg enkele tientallen (soms honderden) mailtjes van een afzender die een Yaha-virus bevatten. De afzender is [neehee, we willen geen mailadressen] en de tekst luidt als volgt:
----------------------------------------------------
Pannenkoekenfestijn Chiro Verbrande Brug Editie 21 Richtlijnen elke deeltaak heeft een verantwoordelijke die orgt voor de goede uitvoering van de taak en ook als aanspreekpunt fungeert voor vragen en opmerkingen Drank Drank wordt besteld bij de brouwer Van Campenhout aan de abdij Hij levert ko
.
.
See the attachement
-----------------------------------------------------
Nou ben ik principieel niet tegen pannenkoeken
, maar hier heb ik echt geen zin in. Hoe kan ik deze mailterreur stoppen? Tuurlijk filtert Norton Antvirus de mailtjes er wel uit, maar ik wil dat deze afzender geblokt wordt en dat ik helemaal niets meer van deze afzenden kan ontvangen. Wie kent hier de juiste programma's of tooltjes voor.
O ja, ik heb een chello-account. Is er een ISP-mailadres van hen waar ik het bovenstaande mailadres op kan doorgeven?
Bedankt alvast!
----------------------------------------------------
Pannenkoekenfestijn Chiro Verbrande Brug Editie 21 Richtlijnen elke deeltaak heeft een verantwoordelijke die orgt voor de goede uitvoering van de taak en ook als aanspreekpunt fungeert voor vragen en opmerkingen Drank Drank wordt besteld bij de brouwer Van Campenhout aan de abdij Hij levert ko
.
.
See the attachement
-----------------------------------------------------
Nou ben ik principieel niet tegen pannenkoeken
O ja, ik heb een chello-account. Is er een ISP-mailadres van hen waar ik het bovenstaande mailadres op kan doorgeven?
Bedankt alvast!
[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 09-10-2002 21:13 ]