Waar kan ik de layout (met de afstanden tussen de gaten en dergelijke) vinden van deze kaarten. Dit is helaas niet op de sites van Nvidia en ATI te vinden. Ook niet op www.formfactors.org.
Verwijderd
meten is weten
ik denk dat dat meten wordt... of mailen naar nVidia en ATI, denk dat als je mazzel hebt ze er niet acht moeilijk over zullen doen... of als je verteld waar je het voor nodig hebt
ik denk dat dat meten wordt... of mailen naar nVidia en ATI, denk dat als je mazzel hebt ze er niet acht moeilijk over zullen doen... of als je verteld waar je het voor nodig hebt
ALs je mn sig had gecheckt had je gezien dat ik geen van beide kaartjes heb (i wishVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 21:39:
meten is weten![]()
Dus meten zal niet echt gaan
Welke Geforce4 wil je weten (Ti4200 is stuk kleiner dan de 4400 en 4600) ook is de 9000 net ietsie kleiner dan de 9700 ...
??
??
De meeste mensen deugen!
de 9000 is een heel groot stuk kleiner dan de 9700
Oeps mijn fout dan, ik dacht dat dat maar 2 centimeter in lengte scheelde ofzo ...Abom schreef op 10 oktober 2002 @ 11:49:
de 9000 is een heel groot stuk kleiner dan de 9700
Maar de topicstarter zegt niets meer, ok dan niet
De meeste mensen deugen!
Als je niks kunt vinden op het internet wil ik wel even kijken of ik ze op kan meten van mijn Geforce 4 ti4600. Maar zoek eerst ff please heel die kast ope kaart eruit en meten is ook niet alles.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik zal het dan anders vragen:
Wie kan mij helpen aan de maten van de GF4 (ti4200 ti4400 en ti4600)
en van de radeon 9000 en de 9700.
Als iemand het op wil meten,
graag
Wie kan mij helpen aan de maten van de GF4 (ti4200 ti4400 en ti4600)
en van de radeon 9000 en de 9700.
Als iemand het op wil meten,
graag
Dat is niet wat ik bedoel
Ik bedoel de maten tussen de koeler bevestings gaten die in de kaarten zitten.
IK zou graag een schetsje willen van de kaart met daarop de gaten ongeveer (ook geheugen modules ongeveer weergeven) op de goede plaats staan. Daar zou ik graag de onderlinge afstanden van willen weten, dus hoe ver ze uit elkaar staan etc.
de verschillen tussen de Ti 4200 en Ti 4400 en Ti 4600 zijn heel verschillend de asus Gf 4 reeks is allemaal exact hetzelfde qua grootte.
De ti 4400 en Ti 4600 zijn allemaal evengroot maar voor de Ti 4200 zijn er wel degelijk verschillen.
Kijk hier maar :
Een Abit Ti 4200

Een Suma Ti 4200 Se
(Er zijn ook Asus 8420 modellen die er zo uitzien)
De ti 4400 en Ti 4600 zijn allemaal evengroot maar voor de Ti 4200 zijn er wel degelijk verschillen.
Kijk hier maar :
Een Abit Ti 4200

Een Suma Ti 4200 Se
(Er zijn ook Asus 8420 modellen die er zo uitzien)
Turn it off and on again.
Neem bijvoorbeeld de Asus Geforce4 Ti4200 deluxe kaart. Die heeft sneller geheugen, maar ook de lay-out van een 4400 kaart !!!
Weet niet precies waarom eigenlijk ??? Meer kracht uit overclocken ?
De meeste mensen deugen!
Hier zitten er toch 2 gaten in. Hercules 3d prophet 9700 welFragFrog schreef op 12 oktober 2002 @ 22:06:
Radeon9700 is vrij makkelijk: daar zitten geen gaten op voor koeler zo te zien
(Op mijn BB ATI iig)
//edit
Voor de zekerheid nog eens gekeken, zit wel iets vastgeschroefd, maar koelblok lijkt er gewoon op gelijmd te zitten
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Asus had een tekort aan Ti 4400 en 4200 chippies en hebben daarom Ti 4600 kaarten gebruikt om dat gat op te vullenmarzzman schreef op 12 oktober 2002 @ 21:08:
Neem bijvoorbeeld de Asus Geforce4 Ti4200 deluxe kaart. Die heeft sneller geheugen, maar ook de lay-out van een 4400 kaart !!!
dus een Ti 4600 voor een Ti 4200/4400 prijs
Turn it off and on again.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:42
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
me radeon9700 is 17cm lang en 9cm breed
ik heb duidelijk gezegt dat ik hier geen f*ck aan heb
ach ja, doe dit topic ook maar dicht, er komt gewoon niks zinnigs uitgerold
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()