107E Phillips resolutie, hoger??

Pagina: 1
Acties:

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
hallo, ik heb van horen zeggen dat bij de Phillips 17" monitor type 107E, de resolutie hoger gezet kan worden dan 1280x1024 door bepaald software.

op de www.phillips.com kwam niets uit de search en bij *.nl deed de site het niet

wie weet waar ik die bepaalde ''upgrade'' software kan vinden... en hoe heet het?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Rechtermuisknop op bureaublad, eigenschappen, instellingen en daar kan je het veranderen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Check www.philips.com ? Kan je wel drivers downloaden. Ik heb zelf 107S volgens mij moet die van jou ook wel tot 1280x1024 komen, hoger kom ik zelf niet :(

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Heb je er geen driver CD bij gekregen dan :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• donderdraak
>>driver diskette, maar keb geen diskette station hierin zitten en xp pakte de drivers automatisch...

>> trouwens, ik heb het vermoeden dat die software iets tweaked? dus misschien is het wel of niet van phillips zelf ??!?!?! ik heb geen idee

>> ik was kort weer naar de site geweest en ik heb geen ene driver kunnen vinden... Iemand die misschien bekend is op die site?? (niet dat ik zo lui ben om te zoeken, maar k ben er al tevaak geweest en uit die search kwamen de raarste uitkomsten)

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Dit? Vage Site, volgens mij moet hij dara opstaan, heb me dr verder niet echt in verdiept. Veel suc6 ermee

Want die philips site klopt ook voor geen meter :( Kan de drivers section niet eens vinden.

• donderdraak
aaaaah... ik heb na de 3de keer toch iets gevonden op de philips site!! 8)7

blijkbaar las iemand van personeel deze topic en heeft het snel toegevoegd
...ik dank U _/-\o_

voor alle andere zoekende een snelkopeling naar de driver page van philips Yeah!

http://www.consumer.phili...n/customercare/home.jhtml

--------- :'( ------------
Nee ik ben in de philips chatroom geweest daar hebben ze verwezen naar www.philipsUSA.com en ik zag daar andere drivers staan maar dat waren gewone drivers en in een online pdf-file stond aangegeven de max. resolutie 1240x1048 :(

:> ik geef het voor nu even op...
Pagina: 1