Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Ja.. je vm kan classfiles niet vinden (dit houd meestal dat je de jar waar die class inzit, niet in je classpath hebt staan).
Maar kan com/borland/dx/sql/dataset/Databaseniet vanzelf in de jar worden gezet?
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Je bedoelt dat die bij jouw jar in geplakt wordt? Misschien dat er wel tooltjes zijn, maar ik lever gewoon losse jars bij mijn applicatie en met een opstartscript slinger ik mijn applicatie dan aan. Ik zie de jars in dat opzicht als dll`s.
Is toch gewoon het makkelijkste als je die klasse even uit de jar haalt en daar een apart class path voor aanmaakt? Ik doe dat meestal zo.
Leeg
Je vergeet dat die class misschien ook weer andere classes nodig heeft.reskobon schreef op 09 oktober 2002 @ 21:09:
Is toch gewoon het makkelijkste als je die klasse even uit de jar haalt en daar een apart class path voor aanmaakt? Ik doe dat meestal zo.
Uhm ja dat klopt maar dat had ik niet bij mijn oracle driver.Alarmnummer schreef op 09 oktober 2002 @ 21:25:
[...]
Je vergeet dat die class misschien ook weer andere classes nodig heeft.
Leeg
Ik heb het ook wel eens gedaan, maar ik lever nu gewoon alle jars erbij. Dat is voor mij een stuk makkelijker voor onderhoud ed, omdat ik eenvoudig libraries kan vervangen (als er bv een nieuwe uit is). En verder hoef ik niet nog een keer jars te maken
Pagina: 1