[PS6/?] transisite van text in een plaatje

Pagina: 1
Acties:

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb in Photoshop een mooie headerplaat gemaakt. In die headerplaat staat ook wat text. Nu wil ik die text, zeg "dit is de tekst" laten transitioneren (? is dat een goed woord? - nouja - veranderen in ieder geval) in "dit is andere text'.

Ik moet dus een anigifje maken. Ik heb nu twee plaatjes gemaakt, met andere tekst op allebei de plaatjes en heb hiervan een anigifje van 2 frames gemaakt. Maar nu verandert "dit is de tekst" INEENS in "dit is andere tekst". Ik wil graag dat er een mooi "fade in/ fade out" inzit, of een ander effect.

Mijn vraag is dus: met welk programma kan ik een plaatje in een ander plaatje laten overgaan? En kan dit evt. ook met photoshop?

bvd, dennis!

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 15:42

DeFeCt

je wéét toch

image ready, zit bij je ps6 pakket, zoek op tween
bvd, dennis!
'FAQ', does it ring a bell?

Flickr

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 15:16

Nozzman

The bastards have landed.

Ja, twee tekstlayers over elkaar, en dan in meerder frames steeds per stappen van bijv. 5% de transparancy van de ene tekstlayer omlaag (startend bij 100%), en de andere steeds meet 5% omhoog (startend bij 0%). Of gewoon Flash gebruiken :)

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio