Toon posts:

[XP] Bestanden raar weergegeven *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijdje heb ik last van bestanden die tijdens het openen in een prog, bv winamp, niet meer alfabetisch gerangschikt zijn. Dit komt niet alleen bij winamp voor maar ook bij ander programma's. Ik zet dan wel steeds op bestanden op Naam schikken, maar bij het openen van het volgende mp3 (of ander bestand) gaat het weer mis. :? Dan staat alles weer door elkaar. (Heb het ook met HD stations en mappen).

Ik heb al in de mapopties gekeken, maar heb daar niks kunnen vinden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Ik draai Windows XP.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
OS aan titel toegevoegd. Zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Ga eens naar folder options in de verkenner, druk dan bij View de knop 'Like current folder' in nadat je de huidige folder zo hebt ingesteld als jij wilt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Gewoon rechtsklikken -> Pictogrammen schikken en dan automatisch schikken :?
Of snap ik je niet helemaal goed. Je hebt dus een map, bijvoorbeeld C:\MP3. Zodra je hier de bestanden van opent met een programma gaan alle bestanden door elkaar. Is dat in dat programma of in Windows zelf?
blackd schreef op 09 oktober 2002 @ 20:29:
Ga eens naar folder options in de verkenner, druk dan bij View de knop 'Like current folder' in nadat je de huidige folder zo hebt ingesteld als jij wilt.
Dat is dus mapopties, vandaar dat ik dat maar niet zei :P.

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 09 oktober 2002 @ 20:31:
Gewoon rechtsklikken -> Pictogrammen schikken en dan automatisch schikken :?
Of snap ik je niet helemaal goed. Je hebt dus een map, bijvoorbeeld C:\MP3. Zodra je hier de bestanden van opent met een programma gaan alle bestanden door elkaar. Is dat in dat programma of in Windows zelf?
[...]
Dat is dus mapopties, vandaar dat ik dat maar niet zei :P.
Dat is ook wat ik doe. Als ik ze normaal open dus gewoon in verkenner of via deze computer dan zijn ze gewoon normaal weergegeven. Dus niet in Windows. En ja zodra ik dus bestanden probeer te openen met een programma gaan alle bestanden door elkaar.

Ik heb toch even alles in mapopties opnieuw doorgenomen en instellingen opnieuw toegepast op alle mappen. Verder heb ik in een aantal mappen onder windows alles opnieuw geschikt. Just to be sure :)

Onder windows blijft het dus goed gaan. Ik heb een aantal programma's gecheckt of ze nog steeds die bestanden raar weergaven. Alleen Words blijkt dat dus normaal weer te geven, de rest niet.