Zalman ZM-80 vga cooler

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de ZM-80 binnen gekregen; is wel even werk met monteren maar werkt goed en geen herrie meer. Ik vind alleen de combinatie erg zwaar. De cooler weegt 400 gram. Zijn er al mensen die problemen hebben gekregen door eventuee doorbuigen van de kaart ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:22
topictitel onduidelijk..

ik wist nieteens da je hem al kan kopen :)

en dat ie zo zwaar weegt word overal al aangegeven
zolang je je schroefje van de agp kaart goed vast heb zitten kan er niets gebeuren hoor
zo dom is zalman nou ook weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

bovendien kan je kaart beter buigen dan breken. klinkt een beetje dom,maar een heleboel mensen denken dat buigen = kapot, maar die kaarten zijn enigszins flexibel en gaan niet zo gauw kaduuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 10:52
ik ben er ook over aan het denken er eentje te halen.

Ik denk dat het geen probleem mag zijn. Zalman zal toch wel geen product verkopen wat je kaart molt.

Mag ik vragen op welke kaart je hem gemonteerd. Ik wil hem op een Asus V4880 zetten.

Kheb nog een linkje van de eerste discussie op got.

ZM80 HP in NL!!!

[ Voor 0% gewijzigd door jbcyber op 09-10-2002 21:20 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jbcyber schreef op 09 oktober 2002 @ 21:18:
ik ben er ook over aan het denken er eentje te halen.

Ik denk dat het geen probleem mag zijn. Zalman zal toch wel geen product verkopen wat je kaart molt.

Mag ik vragen op welke kaart je hem gemonteerd. Ik wil hem op een Asus V4880 zetten.

Kheb nog een linkje van de eerste discussie op got.

ZM80 HP in NL!!!
Ik heb een Point of view Ti4200 128Mb de standaard ( niet de xp ). Je krijgt er 2 sinks bij geleverd. ( grote en kleine ). De grote laat 2mm aan iedere kant vrij maar na 3 uur f1 2002 geen problemen, geen warmere case of rare dingen. Case is nu superstil na een zalman voeding en coolermaster HHC-L61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Is niet zo erg zwaar hoor :) Zeker geen last van doorbuigen oid. Enig nadeel is dat de core maar voor 80% (ongeveer) bedekt wordt. Kan dat kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kutkip schreef op 10 oktober 2002 @ 14:33:
Is niet zo erg zwaar hoor :) Zeker geen last van doorbuigen oid. Enig nadeel is dat de core maar voor 80% (ongeveer) bedekt wordt. Kan dat kwaad?
Hallo Kutkip,

Tot nu toch nog niet ( na 7 uur draaien ), maar als het kwaad kan dan ben jij de eerste di ehet weet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 15:00:
[...]

Hallo Kutkip,

Tot nu toch nog niet ( na 7 uur draaien ), maar als het kwaad kan dan ben jij de eerste di ehet weet :?
:P Het zal waarschijnlijk wel niet zo zijn want volgens mij zijn alle gpu's ongeveer zo groot. En Zalman heeft daar vast wel over nagedacht. Zelf heb ik nog niet zo erg lang getest maar hij leek het wel lekker te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

De core is volledig bedekt want die is niet zo groot, de heatspreader is maar voor zo'n 80% bedekt en dat is totaal geen probleem.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Huigie schreef op 11 oktober 2002 @ 12:10:
De core is volledig bedekt want die is niet zo groot, de heatspreader is maar voor zo'n 80% bedekt en dat is totaal geen probleem.
Sinds wanneer zit er op een gpu een heatspreader? Lijkt me toch gewoon de gpu die je ziet hoor. Er zit wel een verpakking omheen wat bijna elke cpu & gpu heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Laatst online: 11-08 18:58
Kun je met deze cooler je VGA kaart nog wel vet OCen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is ie niet voor gemaakt, dan moet je hem dus weer gaan koelen middels een fan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 16:50:
Daar is ie niet voor gemaakt, dan moet je hem dus weer gaan koelen middels een fan!!
Maar een 80mm Papst is véél stiller dan zo'n klein rottig koelertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 16:50:
Pure: In je eigen review geef je aan dat de temperatuur van je GF3 Ti200 met meer dan 5 graden is gezakt t.o.v. de standaard koeler. Dus de core MOET wel beter te overklokken zijn. Am I right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
mensen waarom geen plaatjes ?

Afbeeldingslocatie: http://www.xxlcases.nl/shop/assets/big/200x200zalman80HP.jpg

ZO :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 11:14:
[...]

Pure: In je eigen review geef je aan dat de temperatuur van je GF3 Ti200 met meer dan 5 graden is gezakt t.o.v. de standaard koeler. Dus de core MOET wel beter te overklokken zijn. Am I right?
Een GF2Ti heb ik gebruikt, en ik verdien 7 graden, tuurlijk biedt dat wel oc mogelijkheden, alleen adviseert Zalman geen OC met dit koelblok!
Pagina: 1