Hey mensen ik heb problemen met de raid controller van de abit KG7 raid in windows XP. Ik heb zelf namelijk geen windows XP drivers en hij wordt niet automatisch gevonden. Op de site van abit is dat hele mobo niet te vinden dus die gasten snappen het ook allemaal niet. Iemand enig idee waar ik die drivers kan vinden?
Als er een Highpoint RAID controller op zit zou je de drivers van highpoint zelf eens kunnen proberen. Maar dan had XP hem zelf ook wel gevonden denk ik.
http://www.highpoint-tech.com/372drivers_down.htm
http://www.highpoint-tech.com/372drivers_down.htm
Ik heb wel een highpoint idd.. Maar die drivers werken allemaal niet. Geven dezelfde error als de standaard windows drivers.. Dat er een error zit in de inf entry en dat de inf waarschijnlijk voor windows 95 of later is
Move PMG -> OM & I/O controllers
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Ik heb zelf ook een kg7 rai gehad. Bij mij werkte het wel op xp, die herkende het wel. Maar toen ik mijn 2 cd-rom spelers er ook op aan sloot deed hij het niet.
Heb je soms ook andere ide apparatuur aangesloten. Als dat zo is even 1 er afhalen XP instaleren en die 1ne er weer op en klaar is clara.
Heb je soms ook andere ide apparatuur aangesloten. Als dat zo is even 1 er afhalen XP instaleren en die 1ne er weer op en klaar is clara.
gewoon even op viahardware de kg7 faq raadplegen
en de kg7 is wel zeker op de site van abit te vinden.
die raid drivers installeer je het beste bij de installatie van xp door dan op f6 te douwen (komt onderin beeld te staan).
-edit-
mmmm.... merk net op dat viahardware sudhian is geworden? vaag...
iniedergeval, die link hierboven van 486DX werkt en linkt naar de kg7 faq...
en de kg7 is wel zeker op de site van abit te vinden.
die raid drivers installeer je het beste bij de installatie van xp door dan op f6 te douwen (komt onderin beeld te staan).
-edit-
mmmm.... merk net op dat viahardware sudhian is geworden? vaag...
iniedergeval, die link hierboven van 486DX werkt en linkt naar de kg7 faq...
Wat is dit dan voor een moboVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 20:11:
Op de site van abit is dat hele mobo niet te vinden dus die gasten snappen het ook allemaal niet.
Verder gaat dit dicht, omdat je de drivers echt wel vanaf de Abit en eventueel de Promise site kan binnenhalen.. Check ook de genoemde KG7 FAQ.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()