Ik krijg met geen mogelijkheid win98 geinstalleerd. Probleem zit hem dat ik als ik met cd boot (installeren of opstarten in dos met cd-rom support) dat hij niet verder komt dan het laden van de cdrom (aspi) drivers en daarna een pci scan doet. Hierna doet ie nix meer, je ziet nix en hoort nix.
Dit zou wel komen omdat de hd's scsi zijn, maar hoe krijg ik win98 er op? (er heeft win NT 4.0 opgestaan, alles is opnieuw gepartitioneerd mbv win2k cd
)
Heb zo'n dos utiteties diskette gedownload van de hp site maar daar werkt nix van, krijg de melding dat de aspi drivers niet geladen/gevonden kunnen worden.
spec:
PII 266-64mb ram-2x 4.x scsi gb hdd
o ja nog iets, bios etc in dat ding is in duits. Iemand enig idee hoe ik dat engels kan maken
niet echt noodzakelijk, maar wel makelijk.
Dit zou wel komen omdat de hd's scsi zijn, maar hoe krijg ik win98 er op? (er heeft win NT 4.0 opgestaan, alles is opnieuw gepartitioneerd mbv win2k cd
Heb zo'n dos utiteties diskette gedownload van de hp site maar daar werkt nix van, krijg de melding dat de aspi drivers niet geladen/gevonden kunnen worden.
spec:
PII 266-64mb ram-2x 4.x scsi gb hdd
o ja nog iets, bios etc in dat ding is in duits. Iemand enig idee hoe ik dat engels kan maken