• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
ik heb hier al wat over dit forum gezocht, maar ik kan nergens de visor platinum echt goed terugvinden.

Ik kan deze namelijk komen voor 140 euro. Moet ik dat doen of niet. Het nadeel lijkt me dat er een oud plam o.s. opzit (3.5.?). De meeste die ik hier lees zijn allemaal 4.0 of hoger. De visor is volgens dat ik hier gelezen heb niet te update.

Is dat een groot probleem dat het een oude o.s. is?? Het is echt vooral gebruik als agenda/organizer/notieblok/to-do planner. Ooit een spelletje is wel leuk en ook om off-line dingen te lezen zoals ik hier gezien. Maar het accent ligt bij het eerste genoemde.

Kortom doen voor die prijs of toch even doorsparen voor de sony l?-10.

Geef even aan waarom ik het niet zou moeten doen.... Komt dat omdat de os te oud is en ik daarom geen nieuwe software kan draaien.

En nee ik vertel niet waar het is, ze hebben er niet veel meer.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Kijk even op de site van handspring. Als het goed is, is er een update voor het OS te downloaden. Ik kon dat in ieder geval wel met de mijne.

Over het draaien van oude programma's, als je het alleen voor agenda, to-do en noteblock gebruikt maakt het Os niet veel uit. Deze functies zitten er standaard in, dus die draaien toch wel.

Ik weet niet welke Sony je precies bedoeld, maar wat is het verschil in prijs? en wat levert het je extra op? Als daar echt functionaliteiten op zitten die je echt niet kan missen, dan moet je voor de Sony gaan.
Als je het gewoon als veredelde agenda wil, dan zou ik er niet al te veel geld aan uit geven.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
[rml][ PDA] Sony Clié PEG-SL10[/rml] <--- deze sony bedoel ik.

Hij is z'n 70 euro (150 gulden) duurder. Als ik het vergelijk heeft hij
- Een hogere resolutie beeldscherm
- een hoger palm os 4.0
- Memory vergroten met een mem-stick.

het is vooral omdat ik gek wordt van mijn agenda's. Ik heb er 1 op mijn werk (outlook 97), 1 papieren in de tas en 1 thuis (outlook XP). Ik merk dat er wel eens gaten tussen de aganda's zit.

Tevens zal ik ooit een aantekening maken en ooit een exell bestandje opzoeken. Natuurlijk ook adressen erin. Voor de rest heb ik ook weinig zicht wat er nu exact allemaal op kan, dus weet ik niet waarvoor ik hem zou gebruiken. Een e-book lijkt me erg leuk en ook dat off-line lezen van dingen zoals ik hier op het forum gezien heb.

p.s. gekeken op handspring, maar volgens mij zit het os in de rom en kun je niet upgraden naar 4.0 of heb jij dat wel gedaan?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De upgrade voor Handspring is een soort patch, waarvoor geen flash rom nodig is. Bij een harde reset moet je de upgrade dan ook opnieuw installeren. Upgraden naar PalmOS 4.x zal niet gaan, het is een upgrade naar 3.5.x. Maar echt veel verschillen zitten er niet tussen de verschillende versies, pas bij PalmOS 5 zullen die er zijn. De meeste software die je kunt downloaden werken wel vanaf 3.5, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

70 euro voor alleen een hogere schermresolutie en geheugenuitbreiding is veel geld (de handspring heeft ook een uitbreidingsslot waar je geheugen, mp3 spelers, GPS, mobiele telefoonmodules in kan doen (ze zijn praktisch niet te betalen, maar het kan allemaal wel).
Ik zou dus lekker voor de visor gaan, en niet doorsparen voor de Sony.
Op de site van visor staat de platinum overigens voor 149 dollar. dus zo'n koopje is 140 nu ook weer niet.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Hij is om exact te zijn 137 euro nieuw en compleet. Ik kan hem voor die prijs negens meer vinden (kan hem zoizo nergens vinden). Kan zoizo voor dat geld geen PDA vinden met 8 mb en palm OS.

Ja de 105 van Palm, maar die is nergens meer te krijgen. (niet bij de bedrijven in de pricewatch)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Hmmm, die PDA Palm 105 is eruit vanwege die nieuwe (2mb dingtje). Vind het een achteruitgang :( Was trouwens de 105 met cradle?

Verwijderd

Ik heb ook de platinum echt een top apparaat.

Ik heb er heel veel applicaties opstaan en alles draaid als een trein dus over de Os versie hoef je je niet druk te maken!

8mb is ook wel genoeg je kunt er genoeg op kwijt en je kan een een sprinboard module voor €25 kopen en dan kan je hem uitbreiden met CF -kaarten is ook erg relaxed 8)

ik zou ervoor gaan ik hem hem bijna een jaar en hij bevalt me nog super :9~ :9~
Pagina: 1