V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
nee het is niet zo dat een langzame comp maar 24 speed kan schrijven. Dan doet ie het gewoon niet. Die verkoper is n beetje dom
Alleen HP of Compaq?
Kun je dan niet beter de brander van de pc-privé lijst af halen en gewoon een Lite-On ergens bestellen ? Lijkt me dat je dan beter & goedkoper uit bent... ( of je moet normaal 60% belasting betalen
)
Ontopic:
Dat 24x is onzin, huidige harde schijven zijn allemaal veeeeeeeel sneller dan een brander ... dat 24x of 48x maakt dan ook niet meer uit.
En anders zet je je brander gewoon op 24 ipv 48 bij het branden als je merkt dat ie het anders niet goed doet, maar niet van te voren al de 48x afschrijven...
Kun je dan niet beter de brander van de pc-privé lijst af halen en gewoon een Lite-On ergens bestellen ? Lijkt me dat je dan beter & goedkoper uit bent... ( of je moet normaal 60% belasting betalen
Ontopic:
Dat 24x is onzin, huidige harde schijven zijn allemaal veeeeeeeel sneller dan een brander ... dat 24x of 48x maakt dan ook niet meer uit.
En anders zet je je brander gewoon op 24 ipv 48 bij het branden als je merkt dat ie het anders niet goed doet, maar niet van te voren al de 48x afschrijven...
[ Voor 0% gewijzigd door Speed24 op 09-10-2002 20:30 . Reden: toch nog ff echt ontopic reageren ]
Als een computer te langzaam is, brandt ie inderdaad wat langzamer. Op mijn pentium 133 kan ik maar op 8speed branden met mijn LiteOn 24x
(direct vanaf de harddisk)
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
dus wat je bedoelt is;Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 20:11:
nee het is niet zo dat een langzame comp maar 24 speed kan schrijven. Dan doet ie het gewoon niet. Die verkoper is n beetje dom
als een brander ingesteld op 40 speed niet goed werkt, werktie ook niet goed als je hem instelt op 24 speed?
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE