Windows/uitz.OE opgetr. op 0028:C0031145E in V&D---, dit is aangeroepen vanaf 0028:C002F9DD in V&D. U kunt mogelijk normaal afsluiten en doorgaan etc. (Volgens mij moet V&D, vxd zijn)
Deze melding krijgt mijn vader de laatste tijd regelmatig op z'n computer.
Specs: amd k6 450 mhz, 128 mb, asus p5a moederbord, 20 gieg HDD 5400 rpm, Geforce 2 MX, 17 inch monitor, Windows 98 SE.
De Geforce zit er net in, hiervoor zat er een Winfast TNT2-kaartje in. De drivers van deze kaart krijg ik niet goed weg.
Ben wat topics bij langs gegaan maar heb geen definitief antwoord kunnen vinden.
Het volgende ben ik te weten gekomen en ik wil graag even weten of ik goed zit.
1. OE betekent softwarefout. Ja of nee?
2. Het probleem zit 'm hoogstwaarschijnlijk in die Winfast en blijft nu doorzeuren.
3. De enige oplossing is waarschijnlijk een nieuwe installatie.
[rml][ BC3] Win98se fatal error in VxD[/rml]
Deze topic ging over het zelfde en daar werd voorgesteld nieuwe drivers te proberen. Ik heb de laatste (30 nogwatversie) er op gezet, maar dit helpt ook niet.
Deze melding krijgt mijn vader de laatste tijd regelmatig op z'n computer.
Specs: amd k6 450 mhz, 128 mb, asus p5a moederbord, 20 gieg HDD 5400 rpm, Geforce 2 MX, 17 inch monitor, Windows 98 SE.
De Geforce zit er net in, hiervoor zat er een Winfast TNT2-kaartje in. De drivers van deze kaart krijg ik niet goed weg.
Ben wat topics bij langs gegaan maar heb geen definitief antwoord kunnen vinden.
Het volgende ben ik te weten gekomen en ik wil graag even weten of ik goed zit.
1. OE betekent softwarefout. Ja of nee?
2. Het probleem zit 'm hoogstwaarschijnlijk in die Winfast en blijft nu doorzeuren.
3. De enige oplossing is waarschijnlijk een nieuwe installatie.
[rml][ BC3] Win98se fatal error in VxD[/rml]
Deze topic ging over het zelfde en daar werd voorgesteld nieuwe drivers te proberen. Ik heb de laatste (30 nogwatversie) er op gezet, maar dit helpt ook niet.