Toon posts:

0028- C002F9DD fout (win98)

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Windows/uitz.OE opgetr. op 0028:C0031145E in V&D---, dit is aangeroepen vanaf 0028:C002F9DD in V&D. U kunt mogelijk normaal afsluiten en doorgaan etc. (Volgens mij moet V&D, vxd zijn) :)

Deze melding krijgt mijn vader de laatste tijd regelmatig op z'n computer.
Specs: amd k6 450 mhz, 128 mb, asus p5a moederbord, 20 gieg HDD 5400 rpm, Geforce 2 MX, 17 inch monitor, Windows 98 SE.
De Geforce zit er net in, hiervoor zat er een Winfast TNT2-kaartje in. De drivers van deze kaart krijg ik niet goed weg.

Ben wat topics bij langs gegaan maar heb geen definitief antwoord kunnen vinden.
Het volgende ben ik te weten gekomen en ik wil graag even weten of ik goed zit.
1. OE betekent softwarefout. Ja of nee?
2. Het probleem zit 'm hoogstwaarschijnlijk in die Winfast en blijft nu doorzeuren.
3. De enige oplossing is waarschijnlijk een nieuwe installatie. :'( :'( :'(

[rml][ BC3] Win98se fatal error in VxD[/rml]

Deze topic ging over het zelfde en daar werd voorgesteld nieuwe drivers te proberen. Ik heb de laatste (30 nogwatversie) er op gezet, maar dit helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens een Detonator Destroyer om je oude driver goed te kunnen verwijderen.

http://www.guru3d.com/detonator-destroyer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar zit 'm het probleem. :(
Die Winfast weigerde te werken met de standaard drivers. Alleen met de Winfast-drivers kon ik dat ding aan de praat krijgen. Dus de detonatordestroyer doet het dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eeeeh, jongens

Is er niemand die mij kan helpen?
Zulke moeilijke vragen zijn het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand? :'( :'( :'(

Is er iemand die misschien een ander forum weet waar ze wel antwoord weten op m'n vraag? En daar bedoel ik Microsoft dus niet mee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou helemaal niemand die in dit forum er ook iets zinnigs over zeggen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
dude .. clean install ?? klinkt misschien vreemd, maar is denk ik wel het meest wijze wat je kunt doen ...

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey, thnx Whitehouse voor de reply. :)
Maar daarmee weet ik nog steeds niet wat die foutmelding precies bedoeld en daar gaat het me nou juist om. Ik heb geen zin in een nieuwe installatie om erachter te komen dat het probleem nog aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:29
Ik denk dat antwoord 3 de enige oplossing is die 100% zeker gaat werken, of het ook minder drastisch kan weet ik niet.
<zeurmode>
en probeer eens de edit knop te vinden, modjes vinden het meestal niet zo leuk om 3 posts van dezelfde persoon onder elkaar te zien (ja ik heb het ook moete lere ik weet het )
</zeurmode>

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[zeikmode] Modjes doen er beter aan iemand te helpen i.p.v. te zeiken over topics. [einde zeikmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, volgens mij zijn de modjes niet wakker, jij kickt echt veel te veel.

0E is idd softwarefout. Alles wijst wel op die driver. Uit alle macht proberen drivers vd vorige te verwijderen of anders idd schone installatie. Kan ook nooit kwaad he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:26

Rival24

I'll Be Back

Yo! relax!

Je kunt het beste een reinstall doen (win98 of xp), deze foutmeldingen zijn zo vaag, dat vrijwel niemand je kan vertellen wat het inhoudt. Dat is nou eenmaal een irritante eigenschap van windows 98 :)
Pagina: 1