Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Gezocht, tower voor server mod.. ( Pick Inside ! )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is als volgt.. Wij hebben hier al een hele boel leuke computertjes gehad met natuurlijk de leuk bijbehoorende casejes :Z .. Nu ongeveer de langzaamste computer hier thuis ( P2 400 :+ ) in een al wat ouder file server caseje zit.. Ik wil gaan uitbrijden met wat servers hier in uit omdat wat ik nu heb het verkeer niet aan kan.. }) Het zullen niet van die kracht patsers worden en ze zullen gewoon in de kast verdijnen bij de rest dus ik vint het beetje zonde daarvoor Coolermaster ATX-SX1 Casejes :9~ te gaan kopen :? .. Nu dacht ik da oude ding heeft groot genoeg casje voor wat ik wil. Heel da ding uit mekaar gesloopt 8)7 om te zoeken naar een merkje of what ever.. Nix gevonden.. |:( Maar ik wil wel persee nog 2 a 3 van deze dames aannschaffen. Ze ziet er al volgt uit.. :*) :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/yourikoolen/tweakers/Tower1.jpg
En met het deurtje naar beneden.. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/yourikoolen/tweakers/Tower2.jpg
Weet iemand hier het merk van ? Of gelijk een site er van.. Dat zou geweldig zijn.. 8) Alvast bedankt voor de reactie.. _/-\o_ Als ik dan zover mag komen met mijn plannen zullen ze lekker ( AIRCO van server ruimte |:( ) en water gecoold worden, vette pick volgen dus nog.. (8>

Verwijderd

Idd wel een leuke kast. Ik zoek er eigenlijk ook een voor mn K6'je. Eigenlijk wil ik 19", maar das zo duur :{

Verwijderd

Lol, keb hier dezelfde staan. Helaas weet ik dus ook geen merk of zo. Ooit gekocht op een beurs in de RAI was El Cheapo.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
heej, TYPO in titel!! het is PIC (van picture) ;)
verder hebt ik geen id van wat merk die is..maybe eens even die kast van binnen checken? :9

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

server is traag :-)

Als er nog meer pics zijn wil ik ze gerust op mijn webspace zetten.

Greetz

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10 00:17
:X het is uitbreiden

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 12:09

decramy

root@birdie:~#

offtopic:
zelf bouwen, en pics posten @ here

;)

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Yonni schreef op 09 oktober 2002 @ 20:12:
verder hebt ik geen id van wat merk die is..maybe eens even die kast van binnen checken? :9
Hij bedoelt het goed

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Ik ken deze kast wil je er meer van moet je mijn oude school in LWD ff beroven staan er 2

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 20:03:
Lol, keb hier dezelfde staan. Helaas weet ik dus ook geen merk of zo. Ooit gekocht op een beurs in de RAI was El Cheapo.
Jep ken da gevoel.. Ik namelijk ook.. Alleen tegenwoordig heb je alleen nog maar van die blinkende look a like my radio verstreker kasten waar nix in kan ZONDER deurtje :(
Yonni schreef op 09 oktober 2002 @ 20:12:
Danm you got me.. Misschien the moment :D My lady love's to play with my ... ;)
Zal eens typ les nemen :D Goedkoper als Win(doos) 2000 ;)
Joepho schreef op 09 oktober 2002 @ 20:24:
Ik ken deze kast wil je er meer van moet je mijn oude school in LWD ff beroven staan er 2
Als ik aan dit soort praktijken zou doen dan had ik al een complete mainframe thuis staan :D In het Netwerk Beheerd vak kom je wel eens in ruimtes die nie goed afgesloten zijn of alarm op zit waar spulletjes in staan waar je best je bed voor uit wild snachts ;)

• CaMmY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08 09:55

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Beetje jammer van dat vage handvandvaatje op dat deurtje, maar voor de rest een hele strakke case vind ik...
( Nu weet je nog niet wat het merk is...sorry 8)7 )

/me Een echte patomaan

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Inderdaad leuke kast! Weet je geen merk? Ik heb voor mijn servertje nu ook zo'n el cheapo kast, zo'n blikken koektrommel.

Verwijderd

lol....... mijn case van server is een laptoppo case :P:P:P

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik vreemd.. Vooral goede reacties van dat het een mooie kast is, raar eigenlijk dat niemand een merk er van weet :( Nouw ja we horen het vanzelf nog wel ik hoor het in iedergeval GRAAG :D

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:48
Kijk eens in de voorkant, die kan je er vast wel afschroeven,
zo ben ik ook achter gekomen dat mijn el cheapo kast een JNC... is
staan vast ook wel getallen enzo in, gewoon even google !!!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:26
Ik zal zometeen de zolder eens op gaan weet bijna zeker dat hier ook zo'n kastje staat met de officiele factuur erbij (ja die pc had ik nog niet zelf gebouwd :P ) misschien dat daar naam van de kast op staat.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Topicstarter
Jep is goed ID Weezer-DC.. Ik wacht nog even op eliminator007 want stel je voor dat er gewoon afschroeven niet gaat :P Is gepop nagelt dat ik zo ff uit mijn hooft weet :S. En eliminator007 nou voor mij de naam heeft ( wat heel erg mooi zou zijn :P ) hoef ik de elende van een steeds af vallende voorkant bij de kast die ik nu heb niet te hebben :D.. Nouw jongens en dames :P hou me op de hoogte van jullie google uitkomste over deze mooie maar onbekende kast..

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jaaaaaaaaa!!!
Ik heb die kast gevonden!!

Target biedt hem aan, zag hem in een boekje staan @ me stagebedrijf, weet alleen niet of je als particulier die zo bij dat bedrijf kan bestellen. Maar die heeft hem dus :)

‹(◕‿◕)›

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Plaatje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.targetweb.nl/photo/50702.jpg

‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
WOW !! YES.. Tx voor je mail ook.. Zalig om te zien.. Wel wazzig kleurtje aan de zijkand.. Zo te zien op die site kan je meerde kleuren kiezen :D hehe dames en heren de server met het geelige strippy is Webserver de gene met rood is DNS Server :D :S Dat word dus gemod ofzo.. Dat bedrijf zijn is zo geregeld :D.. Die kleine is helemaal cool nu ik zo kijk.. Hoeft gewoon niet meer in :D Tx Ik post mijn plaatjes als ik ze kan kopen ( heb gekocht ) en als ze gemod zijn natuurlijk :D

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:15:
WOW !! YES.. Tx voor je mail ook.. Zalig om te zien.. Wel wazzig kleurtje aan de zijkand.. Zo te zien op die site kan je meerde kleuren kiezen :D hehe dames en heren de server met het geelige strippy is Webserver de gene met rood is DNS Server :D :S Dat word dus gemod ofzo.. Dat bedrijf zijn is zo geregeld :D.. Die kleine is helemaal cool nu ik zo kijk.. Hoeft gewoon niet meer in :D Tx Ik post mijn plaatjes als ik ze kan kopen ( heb gekocht ) en als ze gemod zijn natuurlijk :D
Als je hem klaar hebt dan wel ff pics sturen enzo :)

En mail me dan, nu moest ik het hier weer checken :P :D

‹(◕‿◕)›

Pagina: 1