KDE 3.0.4 uit

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:11
Had ik net half KDE 3.0.3 gecompileerd, ikke nog een extra tarball van de FTP van KDE halen. Wat zie ik daar in /pub/kde/stable/latest/src? Geen -3.0.3.tar.bz2 tarballs, maar -3.0.4.tar.bz2 tarballs. Dit geeft dus aan dat 3.0.4 uit is.
Er is nog geen announcement, dus weet ik niet wat er anders is. Uit de debian changelogs van die pakketjes die daar staan voor zowel Sid als Woody kan ik opmaken dat het enige wat veranderd is, die ene security update is die in 3.0.3a verwerkt was en dat probleempje met die ultra-lange tips-vensters is opgelost met QT 3.0.5.

Source
Debian Unstable debs + src pkgs
Debian Stable debs + src pkgs
Mandrake 8.2 RPMs
Mandrake 9.0 RPMs
SuSE
Turbo linux
SlackWare 8.1

En zoals gewoonlijk: redhat zijn ze vergeten :P

Verwijderd

zow ik ga meteen de debjes downloaden :Y)

Verwijderd

Ook mooi dat dat probleem is opgelost met QT 3.0.5, hier had ik altijd last mee waardoor ik mijn kde weer opnieuw kon compileren met QT 3.0.3 omdat dat nogal erg irritant was, hopen dat het er dan ook ECHT uit is :), en een beetje vreemd dat ze redhat vergeten zijn, maar gelukkig doen ze er nu wel elke keer debjes bij, dat heb ik vroeg nog nooit gezien, voor de 3.1 beta2 zijn er nu ook debjes, nu zit ik nog te twijfelen of ik 3.0.4 of 3.1 beta2 zal installeren :P

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, dat is heel handig, maar om nu voor elke release van elk denkbaar progsel een draadje te starten, mwa... 't is geen major release ofzo :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.