Toon posts:

Zo te zien wat eindelijk wat gevonden op mail-spam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je naar je eigen profile kijkt bij T.net dan zie je ipv je e-mail als tekst te hebben staan je mail adres als plaatje :) ! Nu moeten ze alles overtypen om al die e-mail adressen te krijgen. Of heb ik het nou fout ?
Als het wel zo is ben ik daar heel blij mee want ik heb een enorme hekel aan spam en dat mailtje van die kerel irriteerde me inderdaad ook ja :( !!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Ja, maar eigenlijk heb je hier nix aan als je alleen zelf kan zien.
Ik ken m'n eigen e-mail adres wel hoor.
Maar ik vind het ook fijn als andere me kunnen bereiken...

edit:

Sorry, ik zie het al. Ik heb nix gezegt.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

een soort emailicon in je profile ofzo?

Zal weinig nut hebben, die gast heeft ws gewoon steeds de HTML src binnengeslurpt, en daar de mailadressen uitgehaald. Dat het dan tussen een < img> tag staat maakt weinig uit..

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:41
Rick, de adressen staan juist niet meer in de src. Femme heeft het zo gemaakt dat de php van het mailadres een png file maakt.

• Onno
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dat het dan tussen een < img> tag staat maakt weinig uit..[/quote]Hmm, je hebt het dus nog niet gezien. :)

<TABLE width=425 border=0 cellpadding=2 cellspacing=0><TR valign=top><TD> </TD><TD>Profile van RickJansen</TD></TR><TR valign=top><TD> User ID</TD><TD>1225</TD></TR><TR valign=top><TD>Email adres</TD><TD>[img]'http://www.tweakers.net/ext/emailadres.dsp?UserID=1225'[/img]</TD></TR></table>
*knip*

Daar gaat het dus over. :)

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Oooow zo.. Geinig :)

Verwijderd

:? Waarom is dat bij mijn profile niet zo?

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

...Dit gaat over Tweakers.net, niet GoT.

Verwijderd

We kunnen nu dus nog alleen ICQ SPAM verwachten. ;) :)

Verwijderd

Topicstarter
hahah,
verwachten, verwachten ? Ik wordt er nu al dood ziek van ! Ik krijg elke dag wel 5 reclame of onzin ICQ-tjes !!! Ik k*t is dat man :( !
Pagina: 1