Hey, ik kom bij Google regelmatig pagina's tegen van tweakers, maar volgens mij nooit van GoT. Worden deze opgegeven bij Google?
nou je het zegt ik heb ook nog nooit GoT pagina's gezien op google... wil ik ook wel ff weten
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Jawel, als je echt gaat zoeken op gathering of tweakers kom ze wel tegen, anders niet neej, athns nog nooit tegen gekomen...
Ja, die had ik ook al gevonden. Ik doelde eigenlijk meer op echte topics ipv de main page of hele subfora.MAZZA schreef op 09 oktober 2002 @ 19:14:
woei
/edit: Results 1 - 20 of about 8,240. Search took 0.24 seconds
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 19:15:
[...]
Ja, die had ik ook al gevonden. Ik doelde eigenlijk meer op echte topics ipv de main page of hele subfora.
Heb je ook gekeken of niet?
ja, maar ik zie alleen 'hoofdpagina's', zoals de FAQ, loginpagina, etc. Aan topics vind ik alleen een aantal stats topics van DPC (die meldt DPCwellicht zelf aan, of een spider pakt ze via een link op dutchpowercows.org). Wat ik bedoel: als ik een probleem heb met mijn pc, kijk ik altijd eerst op GoT, daarna in Google. Ik vind als ik zoek op mijn probleem nooit een GoT-topic in Google.
Ik kom anders midden tussen de topics zelf... A7V333 topic staat er uitgebreid tussen bijvoorbeeld..Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 19:19:
[...]
ja, maar ik zie alleen 'hoofdpagina's', zoals de FAQ, loginpagina, etc. Aan topics vind ik alleen een aantal stats topics van DPC. Wat ik bedoel: als ik een probleem heb met mijn pc, kijk ik altijd eerst op GoT, daarna in Google. Ik vind als ik zoek op mijn probleem nooit een GoT-topic in Google.
Begrjip ik je verkeerd ofzo
Nee, we begrijpen elkaar. Als ik topictitels in ga voeren kom ik nu idd ook enkele GoT topics tegen in Google. Echter, ik kom ze niet zo vaak tegen als je zou verwachten met zo'n enorm forum. Waarschijnlijk wil Google niet 30.000 pagina's van 1 domein indexeren ofzo.
Dan moet je gewoon zoeken op:
<te zoeken woord> site:gathering.tweakers.net
Wat ook hier genoemd wordt door Verwijderd in "De Search en het postgedrag op GoT"MAZZA schreef op 09 oktober 2002 @ 19:24:
Dan moet je gewoon zoeken op:
Probeer het eens zou ik zeggen
Gaat niet werken, google indexeert de stukken javascript niet, dus kan het niet spideren over ons forum en dus gaat het niet goed met google 
anderzijds, het bespaart ons natuurlijk wel aardig wat bandbreedte
Op zich jammer want ik ken geen krachtiger zoekmachine dan google eigenlijk..ACM schreef op 09 oktober 2002 @ 19:27:
Gaat niet werken, google indexeert de stukken javascript niet, dus kan het niet spideren over ons forum en dus gaat het niet goed met google
Misschien hebben te weinig users een google toolbar. Ik ga er iig van uit dat google zo aan hun pagina's komen. Ik stem wel vaak op pagina's met de google bar, maar ik heb niet de indruk dat er ook maar iets veranderd. Wel jammer dat google en got niet samen gaat, want de google search is toch iets beter. Met de got search krijg je vaak te grote topics.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ehrm... in de uitgebreide search kun je een max. aantal reply's instellen.C}{@0$ schreef op 10 oktober 2002 @ 15:54:
Met de got search krijg je vaak te grote topics.
* BreadFan denkt dat het meer een LA draadje is
Maar dan krijg je vaak geen hits, terwijl ik zeker weet dat een topic met dat onderwerp bestaat. Meestal laat ik het dan maar zitten, zelf een topic openen doe ik bijna nooit, ik zie wel of ik het anders kan vinden/omzeilenBreadFan schreef op 10 oktober 2002 @ 16:18:
[...]
Ehrm... in de uitgebreide search kun je een max. aantal reply's instellen.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Is het niet mogelijk een speciale Google-versie van GoT te maken zonder Javascript?ACM schreef op 09 oktober 2002 @ 19:27:
Dus als er /nojs achter de pagina staat je dan geen JS krijgt? Dan zou Google het hele forum met /nojs erachter kunnen spideren.
Je zou dan nog kunnen inbouwen dat GoT in dat geval even kijkt of het daadwerkelijk de Google-spider zelf is (ik weet niet of dit mogelijk is), zo nee dat-ie dan alsnog redirect naar zonder /nojs, zodat het i.e.g. niet extra bandbreedte kost doordat mensen naar /nojs-pagina's gaan.
Ik zit op een ICT opleiding, en voor verslagen gebruik ik regelmatig google..
en kom regelmatig een link tegen hier naar toe
en kom regelmatig een link tegen hier naar toe
Er is al een versie van GoT zonder javascript, alleen moet je daarvoor ingelogd zijn en het in je prefs instellen. Mischien eens aan de mensen van google laten weten dat ze een account moeten nemen en hun prefs aanpassenwicher schreef op 10 oktober 2002 @ 17:49:
[...]
Is het niet mogelijk een speciale Google-versie van GoT te maken zonder Javascript?
Dus als er /nojs achter de pagina staat je dan geen JS krijgt? Dan zou Google het hele forum met /nojs erachter kunnen spideren.
Je zou dan nog kunnen inbouwen dat GoT in dat geval even kijkt of het daadwerkelijk de Google-spider zelf is (ik weet niet of dit mogelijk is), zo nee dat-ie dan alsnog redirect naar zonder /nojs, zodat het i.e.g. niet extra bandbreedte kost doordat mensen naar /nojs-pagina's gaan.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Pagina: 1