Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
Upgrade van wat naar wat?
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Probeer het anders eens. Je mag zelf ook wel eens wat proberen voordat je een vraag stelt, leer je veel meer van als alles vragen.
waarschijnlijk? vertel.......
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Dat bedoel je denk ik? Je wilt toch van SP1 terug naar origineel of niet?_Droopy schreef op 09 oktober 2002 @ 19:05:
dus vraag ik me af of, als ik een upgrade downgrade doe, ik van sp1 afkom, of dat ie xp wel upgrade maar de zooi van sp1 laat staan?
Als je die files niet hebt laten opslaan gaat dat niet werken denk ik....
met die upgrade bedoel ik dus;
XP cd in de rom speler en dan kiezen voor een upgrade ipv een full install.
jah, tuurlijk, da's waar ook, een downgrade natuurlijk........
wordt bij install een upgrade genoemd, vandaar.
XP cd in de rom speler en dan kiezen voor een upgrade ipv een full install.
jah, tuurlijk, da's waar ook, een downgrade natuurlijk........
wordt bij install een upgrade genoemd, vandaar.
[ Voor 0% gewijzigd door _Droopy op 09-10-2002 19:12 . Reden: was te laat, of er was iemand me voor;) ]
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
Eskimootje schreef op 09 oktober 2002 @ 19:08:
Probeer het anders eens. Je mag zelf ook wel eens wat proberen voordat je een vraag stelt, leer je veel meer van als alles vragen.
Juistem.
Bovendien is het maar de vraag of XP het pikt als je vanaf een XP installatie pikt (en helemaal als je een 'nieuwere versie' draait)
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()