Toon posts:

Nieuwe ASUS A7V8X morgen binnen

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Morgen komt mijn nieuwe upgrade binnen:

ASUS A7V8X
Corsair PC3000C2
AMD XP2200+

Mijn bestaande hardware:

Radeon 8500 retail
soundblaster live, maar ik denk dat ik het 6-kanaalsgeluid van het moederbord ga gebruiken
IBM DTLA 307045 40 GB ATA100 Harddrive
LSI logic scsi-kaart
plexwriter scsi
ultraplex scsi

Mijn vraag: Zijn er al issues bekend over dat moederbord, waar kan ik vooral in combinatie met mijn oude hardware tegenaanlopen. Verder wil ik proberen om gewoon de harddisk aan te sluiten en win2k de nieuwe hardware laten detecteren, gaat dat lukken?

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:00
Betwijfel of dat gaat lukken. Heb het ook geprobeerd met mijn setup, en xp liep in de startup hardstikke vast, ik denk vanwege irq confilcten. Probeer het maar.

Verwijderd

Er is wel een verschil tussen XP en 2K. XP heeft natuurlijk allemaal van die ingewikkelde registratrie/ activatie crap. Bij zoveel hardwarewijzigingen (wat bij jou zeker het geval is) zul je het nl weer moeten activeren.

Ik heb het eens met 95 gedaan en dat werkte.

Je moet het gewoon proberen. Werkt het niet, dan kun je altijd nog een fresh install doen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik heb hier ook een SCSI kaart met LSI Logic chip liggen en die wordt gewoon door W2K gedetecteerd tijdens de install, dus gerede kans dat het goed gaat (anders driver ff laden). Verder zijn er al wel wat topics over dit bord zoals deze: Asus A7V8X :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.