[XP] CD-rom verneukt internet*

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
He mensen,

Het klnkt misschien erg dom maar ikheb hier een dom probleem. Zogauw als ik een cd ga branden, iets van een cd opmijn hd dump, enik zit op dat moment ook op internet, dan bevriest mijn internet verbinding..

Dan verbreek ik de verbindingm aar dat icoontje blijft nog hangen in de taakbalk.. Wil ik de verbinding daarna weer aanzetten dan kan dat niet (startmenu zit vast.) ik ben dan dus genoodzaakt om te resetten om op internet te kunnen.. Dit ivnd ik hondsirritant.

Heb van alles al geprobeert.., cd-rom aan andere ide connector, cd-rom alleen aan een kabel gehangen, update gedaan van de drivers van moi modem, via 4in1 drivers geinstalleerd.. maar het probleem blijft terugkomen.. Ik sta op het punt om windows XP uit het raam te gooien maar ja op zich is het een retestabiel programma..

wie weet de oplossing?

(specs: AMd XP 2100 / 512 MB ram, MSI K7t3 mobotje )

Strava | AP | IP | AW | SM

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Windows Update al gedaan?

Maar ik neem aan dat andere programma's ook bevriezen als je CD-rom zoveel systeemtijd trekt? Wat voor CD-rom is het eigenlijk? :?

• Webgnome
is een that's write brandertje.. maar het is alleen maar internet wat maf doet de rest doet het alemaal perfect.. dat is nou het stomme :(

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

aller eerst lees even de POLICY!
je OS moet tussen haakjes.

daarbij denk ik dat je proc 100% is.. daarom is hij zo traag.
druk eens ctrl alt del als hij freezed en probeer dan eens te kijken of je na kunt gaan welk proces je proc zo opvreet.

http://www.NUiPhone.nl/

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb je topictitel aangepast zodat deze voldoet aan Windows Operated Systems - Policy
Zorg dat je in het vervolg direct een goede topictitel kiest.

• Webgnome
sorry sorry voor die titel.. ik heb net ff testje gedaanwer en de pc is 100% bezig met de explorer.exe (windhoos zelf dus eigenlijk )

Verwijderd

Wat voor modem heb je?
Bij een intern analoog "soft" modem , kan ik me voorstellen dat dat niet meer werkt als CPU klem staat

• Webgnome
ik heb een intern ISDN modem van safeway.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:13
Als je niet helemaal wil rebooten kan je ook proberen via de taskmanager explorer af te sluiten.
Vervolgens start ie volgens mij vanzelf weer explorer op (heb je dus ook weer een werkende startknop/taakbalk. Als dit niet vanzelf gaat moet je ff bij file een "new task" starten en wel "exporer".

Strava

• Webgnome
ok dames en heren ik heb de boosdoener eindelikj gevonden denk ik.. Ik hebmijn systeem opnieuw geinstaleerd en er voor gekoen om de 4in1 drivers NIET te installeren en ja hoor dat werkt :) (natuurlijk eerst gekeen wat ie deed als die waren geinstalleerd en ik kreeg dus dat probleem van hierboven)

Pagina: 1