Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Ja euh.... zozo! 
Als je nou eens wat meer info zou geven... OS, systeemspecs, wat dat Porsche.exe is enzo...
Scan je systeem anders ook nog ff op spyware, met Ad-Aware, ik zie dat je Kazaa hebt, misschien heeft die wat bij zich dat veel mem vreet.
Als je nou eens wat meer info zou geven... OS, systeemspecs, wat dat Porsche.exe is enzo...
Scan je systeem anders ook nog ff op spyware, met Ad-Aware, ik zie dat je Kazaa hebt, misschien heeft die wat bij zich dat veel mem vreet.
Daar zit wel wat in, specs staan in m'n sig maar dat is niet behulpzaam, ik heb een XP1900+ met 512mb DDR ram, Windows 2000 met nieuwste servicepacks. Ik draai D2OL en dat gebruikt iets van 50mb geheugen.BreadFan schreef op 09 oktober 2002 @ 18:29:
Ja euh.... zozo!
Porsche.exe is Need for Speed Porsche, iig een game die ff gecancelled is, om zo weer verder te spelen.
Kazaa.exe is Kazaalite, zou als het goed is geen spyware moeten bevatten, en als dat wel zo is en dat zou veel geheugen gebruiken, waarom wordt dat dan niet in de lijst weergegeven ?
Ow m'n pc werd ook niet echt merkbaar trager van z'n enorme swapfile, vraag me af of ie echt ging swappen trouwens.
Maar mijn vraag / discussiepunt is meer waarom wordt het zo super fout weergegeven in windows ? Als je al die getallen uit het 2e plaatje optelt kom je op hoogstens 250mb geheugen in gebruik.........
Doe eens bij Processes --> View--> Select Colums --) en dan Virtual Memory Size. Dan zie je ook het virtueel geheugengebruik. En wat is dat Dock Win.exe?? En Porsche.exe??
Daar heb ik wat aan, als je virtual memory size opgaat tellen klopt het wel (ondertussen maar ff gereboot, want 1gig was een beetje teveel van het goeie).White Feather schreef op 09 oktober 2002 @ 18:53:
Doe eens bij Processes --> View--> Select Colums --) en dan Virtual Memory Size. Dan zie je ook het virtueel geheugengebruik. En wat is dat Dock Win.exe?? En Porsche.exe??
Dockwin.exe is trouwens de client van D2ol. heeft geheugengebruik van 50, maar >120 mb virtual mem in gebruik !
Dank u allemaal