Toon posts:

chieftec case ledjes op mobo aansl.

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik wou vanddaag eens mijn andere pc in mijn chieftec csae steken
alle onderdelen waren er uit en begon dit in de chieftec case te bouwen toen wou ik die ledjes voor hdd en power en voor de speaker aansl. maar het ging niet in de andere pc zat alles tesamen in 1 blokje nu in de chieftec csae zijn er zo verschillende kleinere blokjes dus waar moet ik die aansluiten en bij de andere pc ziten bijna alle draadjes op dezelfde gatjes.

Verwijderd

Tjemig, hier en daar wat leestekens en een hoofdletter zouden je verhaaltje goed doen.
Het lijkt me netjes tegenover de peoples aan wie je hulp vraagt om daar voortaan wat meer moeite aan te besteden.
Verder, wat ik begrijp uit je verhaal is dat je niet weet welke draadjes/blokjes je op welke pinnen moet aansluiten. Welnu, op de stekkertjes aan die draadjes staat waarvoor ze dienen. Nu moet jij nog in het boekje van je mobo opzoeken welke pinnetjes waarvoor dienen en dan kan je ze aansluiten. Niet zo heel ingewikkeld dus.
Succes.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Read the f#ckin' manual lijkt me hier wel op z'n plaats. Mocht je je manual kwijt zijn, download 'm dan van de mobofabrikant site. Succes.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.