Toon posts:

Mech Warrior 3 win98 > win2K?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om mijn gekochte spelletje MW3 die voor het besturingssysteem win98 gemaakt is oner Win2K te draaien. zou ik erg mee geholpen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Het fijne van dit spel is wel dat het lekkerder speelt dan MW4. Een redelijke multiplayer.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ja, zie google

Als je hem in de compatibility mode op Win98 zet kun je hem gewoon installeren.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
dat is erg aardig zon snelle reply.. nu komt vraag twee:" hoe zet ik mijn besturingssysteem op 98 compatible?"

Verwijderd

Topicstarter
mijn engels gaat verdikkie niet zover... iig niet in pc vaktaal gemelp. hmm... ff kijken hoe ik me hieruit ga redden

Verwijderd

dat doe je niet met je besturings syteem, en kan je zeker finden door te zoeken... ;)
je doet het met de shortcut naar het spel... rechterklik en dan ergens compatabilety... moet je maar ff zoeken, maar is in iedergaval pas na je het spel hebt ginstaleerd onder 2000

Verwijderd

Topicstarter
bedankt databeest.. een maat van me, mijn persoonlijke pc goeroe, weet hoe t moet. ik denk dat t wel gaat lukken.. tnx

zo dus ;-) ( dit is ge-edit)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Je kunt wel een bericht editen als je iets toe te voegen hebt ;) gewoon op Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif drukken :)

Ik zou zeggen, gewoon onder 2k proberen :)
Pagina: 1