[foto vcd] Krijg slechts 99 fotoos te zien.

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19
Haai :)

Na een welverdiende vakantie ben ik maandag teruggekomen uit Amerika. Jaja, de verenigde staten van de united states van amerika zelf. top hoor :7

Maar goed. Nu wilde ik de foto's op een cd klappen zodat ze op de TV bekeken kunnen worden. In een ander topic heb ik gevonden dat je er dan een vcd van moet maken en ook vond ik daar deze link. Dus ik aan de slag en volgens deze handleiding een vcd samengesteld en gebakken.

Daarna getest op de DVD speler beneden en heee :P het werkt zowaar. Alweer top! Ik mijn ouders flink wat kunnen vertellen aan de hand van de foto's. Echter aangekomen bij fotoo 99 kan ik niet meer verder. Het lijkt wel of Nero voor elke fotoo een track heeft gemaakt en dat er maar 99 tracks afgespeeld kunnen worden. Ook het menu geeft maar 17 pagina's weer met in totaal 99 fotoo's. Dit terwijl ik er toch echt 1276 foto's heb gebrand. Tenminste... Nero heeft 1276 *.dat items in een 'segment' folder geplaatst.

Wat heb ik fout gedaan en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alle bijna 1300 pics netjs op de DVD spelert kan laten zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmer25
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12-2021

elmer25

ooit was ik 25

ligt dat aan het cd-formaat, waarin -slecht- 99 root-entries gemaakt mogen worden?

misschien kun je de boel in subdirectories opdelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 21:09
Video CD kan maar tot 99 tracks dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan maak je 2 cd's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19
Mmwa, liever niet. Physiek passen er 1300 foto op een cd. Alles wat ik nodig heb is een tweakert die weet hoe ik deze op een vcd kan wegschrijven. :) Anders maak ik er liever een data cd van.
ubermaestro schreef op 09 oktober 2002 @ 17:56:
Video CD kan maar tot 99 tracks dacht ik
Ja daar was ik al bang voor....

Maar er zijn toch wel meer tweakers die hun vakantiefotoo's hebben gebrand? Lijkt me sterk dat ik de enige ben die meer dan 99 vakantiepics heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Is dit niets? Ulead® DVD PictureShow™ lets anyone use a CD or DVD burner to create custom photo slide shows that play on standard DVD players.
up to 99 pic`s per map, zelf muziek (mp3) bijzetten, en gewoon tot de cd vol is.
Ja, je moet wel registreren voor de volledige 99 per map.
Kun je later eventueel van stand-alone Dvd speler overtapen op een video band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:37

DarkSide

theres no place like ::1

Ik gebruik winoncd. 270 foto's vindt hij geen probleem.
En mijn dvd speler ook niet.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:37
DJTimo schreef op 09 oktober 2002 @ 18:34:
[...]

Mmwa, liever niet. Physiek passen er 1300 foto op een cd. Alles wat ik nodig heb is een tweakert die weet hoe ik deze op een vcd kan wegschrijven. :) Anders maak ik er liever een data cd van.

[...]

Ja daar was ik al bang voor....

Maar er zijn toch wel meer tweakers die hun vakantiefotoo's hebben gebrand? Lijkt me sterk dat ik de enige ben die meer dan 99 vakantiepics heeft.
Als je 1300 foto's maakt op je vakantie heb je zeker bij elke bocht een foto gemaakt ?
Nee maar ff serieus, het moet wel mogelijk zijn. Kennis van mij heb laatst zn memory stick's naar de fotograaf gebracht en hij kreeg een cd met zn foto's 400 stuks erop. Werkt perfect.

offtopic: Allles goed Timo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 20:24
99 pic`s per map
Misschien je plaatjes verdelen over verschillende mappen ?

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 08:29

Schonhose

Retro Icoon

Ik heb dat ook gehad: zie ook hier voor een elegante oplossing:

[rml][ jpg 2 avi] programma gezocht[/rml]

Je moet dan de avi file nog omzetten naar mpeg2 voor een svcd. Werkt perfect.....

Je kunt zo meerdere avi's (MPEGS) als tracks op een cd knallen.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 21:09
Athos schreef op 09 oktober 2002 @ 22:34:
Ik heb dat ook gehad: zie ook hier voor een elegante oplossing:

[rml][ jpg 2 avi] programma gezocht[/rml]

Je moet dan de avi file nog omzetten naar mpeg2 voor een svcd. Werkt perfect.....

Je kunt zo meerdere avi's (MPEGS) als tracks op een cd knallen.
Lijkt me ook het beste, gewoon als een MPEG die 1300 fotos achter elkaar, moet je wel ff rekenen
Pagina: 1