Haai 
Na een welverdiende vakantie ben ik maandag teruggekomen uit Amerika. Jaja, de verenigde staten van de united states van amerika zelf. top hoor
Maar goed. Nu wilde ik de foto's op een cd klappen zodat ze op de TV bekeken kunnen worden. In een ander topic heb ik gevonden dat je er dan een vcd van moet maken en ook vond ik daar deze link. Dus ik aan de slag en volgens deze handleiding een vcd samengesteld en gebakken.
Daarna getest op de DVD speler beneden en heee
het werkt zowaar. Alweer top! Ik mijn ouders flink wat kunnen vertellen aan de hand van de foto's. Echter aangekomen bij fotoo 99 kan ik niet meer verder. Het lijkt wel of Nero voor elke fotoo een track heeft gemaakt en dat er maar 99 tracks afgespeeld kunnen worden. Ook het menu geeft maar 17 pagina's weer met in totaal 99 fotoo's. Dit terwijl ik er toch echt 1276 foto's heb gebrand. Tenminste... Nero heeft 1276 *.dat items in een 'segment' folder geplaatst.
Wat heb ik fout gedaan en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alle bijna 1300 pics netjs op de DVD spelert kan laten zien
Na een welverdiende vakantie ben ik maandag teruggekomen uit Amerika. Jaja, de verenigde staten van de united states van amerika zelf. top hoor
Maar goed. Nu wilde ik de foto's op een cd klappen zodat ze op de TV bekeken kunnen worden. In een ander topic heb ik gevonden dat je er dan een vcd van moet maken en ook vond ik daar deze link. Dus ik aan de slag en volgens deze handleiding een vcd samengesteld en gebakken.
Daarna getest op de DVD speler beneden en heee
Wat heb ik fout gedaan en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alle bijna 1300 pics netjs op de DVD spelert kan laten zien