numlock capslock en scroll lock besturen

Pagina: 1
Acties:

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 19:51
Weet iemand hoe ik in c++ de toetsenbord ledjes(numlock, capslock, scroll lock) kan besturen?
En weet iemand waar ik het programma zoals genoemd in het forum:
[rml][ Nieuw] Netwerk activiteit weergeven met scroll - en numlock[/rml]
kan dowloaden, de link in dit forum is namelijk dood!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:52
misschien dit iets?? Kan zo al een heleboel in de MSDN vinden :)

[ Voor 0% gewijzigd door Marcj op 09-10-2002 17:44 . Reden: link gefixed ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

MSDN doet wonderen idd, en dit is de makkelijkste 1-line oplossing.

Professionele website nodig?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

het is misschien handig om het platform erbij te zetten
Ik ga er niet van uit dat het win32 is, gezien je ondertitel, dus welk OS bedoel je dan wel?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

.oisyn schreef op 09 oktober 2002 @ 20:53:
Ik ga er niet van uit dat het win32 is, gezien je ondertitel, dus welk OS bedoel je dan wel?
Ik heb ook een bloedhekel aan Microsoft-rotzooi zoals Outlook Express en Visual SourceZeef, maar werk nog steeds zo'n 40-80 uur per week met de goede Microsoft-produkten zoals WinXP, Outlook, VC++.net en zelfs... met SourceSafe :z

Je schiet dus wel erg snel naar conclusies :P

Toegegeven, wij ook in onze eerste replies O-)

Professionele website nodig?

• Scorpion1984
Oke, bedankt voor deze reacties, aan die van msdn heb ik wel wat, maar het is de bedoeling dat het op linux moet werken. Inderdaad ik ben windows liever kwijt dan rijk, maar noodgedwongen draai ik naast linux ook windows. En het heeft er niemand de nieuwe link van dat klant en klare programma(zie mijn openingberichtje)?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[nohtml]
curry684 schreef op 10 oktober 2002 @ 11:07:
[...]

Ik heb ook een bloedhekel aan Microsoft-rotzooi zoals Outlook Express en Visual SourceZeef, maar werk nog steeds zo'n 40-80 uur per week met de goede Microsoft-produkten zoals WinXP, Outlook, VC++.net en zelfs... met SourceSafe :z
en ik heb een hekel aan ononderbouwde flames, en aangezien je in je ondertitel geen ruimte hebt om de onderbouwing erbij te zetten, moet je gewoon geen flame in je ondertitel zetten imho :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Scorpion1984
.oisyn schreef op 11 oktober 2002 @ 19:32:
[nohtml]
[...]

en ik heb een hekel aan ononderbouwde flames, en aangezien je in je ondertitel geen ruimte hebt om de onderbouwing erbij te zetten, moet je gewoon geen flame in je ondertitel zetten imho :P
als je een onderbouwing wil, dan stuur je maar een mailtje, maar hier ging het topic helemaal nie over :( !
Pagina: 1