Nieuwe online rpg nodig (clan's mogelijk)

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-10 12:47
Zoals jullie allemaal wel weten ist binnekort weer vakantie dus moek weer een spelletje vinden om te spelen. Omdat me klasgenoten er ook zo over denken wilden we graag een online rpg hebben om lekker samen te kunnen spelen. Iemand een leuk idee. Khoef niet echt supergraphics maar de gameplay moe wel beetje goed zijn.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
De meeste leuke moet je voor betalen

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dungeon Siege met z'n allen spelen :) Is overigens geen mmorpg, maar je vroeg om een online rpg, dus vandaar...

• The Will
  • Laatst online: 08:26
Je kan Ragnarok proberen, je kan er parties maken, gameplay is zo verslavend dat je er nooit meer van af wil blijven ;)

Enige nadeel is dat de internationale servers nog niet online zijn, maar als je even in het grote Ragnarok topic kijkt, staat daar hoe je op de andere servers kan spelen :)

There is no magic.

• ajampaniki
  • Laatst online: 24-10 12:47
Owja, het moet wel gratis zijn

Verwijderd

ajampaniki schreef op 09 oktober 2002 @ 17:17:
Owja, het moet wel gratis zijn
Dan zullen het grotendeels beta's worden van games als het mmorpg gaat worden

Verwijderd

ajampaniki schreef op 09 oktober 2002 @ 17:09:
Zoals jullie allemaal wel weten ist binnekort weer vakantie dus moek weer een spelletje vinden om te spelen. Omdat me klasgenoten er ook zo over denken wilden we graag een online rpg hebben om lekker samen te kunnen spelen. Iemand een leuk idee. Khoef niet echt supergraphics maar de gameplay moe wel beetje goed zijn.
Ultima Online!

Meld je aan op de gratis shard: Neverlands

Alleen even ergens 1 cd vinden in zo'n golden olden classic bak bij de gameshops ofzo en game on!

Ben nu werkloos atm. en dit is echt een goed spel om je niet te vervelen

Verwijderd

geen mmorpg, maar wel leuk als je met een bekende groep speelt: Neverwinternights

Verwijderd

Neocron een mmorpg in cyberpunk stijl. Zit op het moment nog in de beta fase.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 02:45:
[...]

Ultima Online!

Meld je aan op de gratis shard: Neverlands

Alleen even ergens 1 cd vinden in zo'n golden olden classic bak bij de gameshops ofzo en game on!

Ben nu werkloos atm. en dit is echt een goed spel om je niet te vervelen
wow draait uo ook nog steeds :) , heb dat een paar jaar terrug nog gespeeld (op de echte servers) echt al iets van 2 jaar terrug oid

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 12:29:
Neocron een mmorpg in cyberpunk stijl. Zit op het moment nog in de beta fase.
Nick en Lvl's op neocron?

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
als je met zijn 4en bent kun je warcraft EN neverwinternights kopen.

Warcraft gewoon omdat het leuk is.

Neverwinter omdat je met zijn velen bent, en ook nog wel aardige gameplay. Het is meer action based dan baldurs gate (wat ik jammer vind) maar wat met zijn meerdere vast leuker is. of je kunt diablo2 nog ergens halen voor een prikkie neem ik aan

TMAXTINT

• Loev
  • Laatst online: 19-10 07:34
Marruk schreef op 10 oktober 2002 @ 19:48:

Hahaha die is goed.
Ken wel meer games die leuk zijn en daarom leuk zijn om te kopen.
Tis toch geen RPG WC3, oke je helden krijgen exp maar das ook maar tot lev10.

Verwijderd

Marruk schreef op 10 oktober 2002 @ 19:48:

Neverwinter omdat je met zijn velen bent, en ook nog wel aardige gameplay. Het is meer action based dan baldurs gate (wat ik jammer vind) maar wat met zijn meerdere vast leuker is. of je kunt diablo2 nog ergens halen voor een prikkie neem ik aan
Diablo 2 is voor 27 euro bij de bart smit. (ik heb em gisteren ook ff gehaalt)

• Karp
  • Laatst online: 13:04
graphics maakt niks uit?

[url]telnet://phidar.com:9000[/url]

Verwijderd

Ultima Online, zeker te weten!

Is de enigste MMORPG die het waard is vind ik. Ik baseer mijn mening op het feit dat ik elke MMORPG vanaf het moment dat Ultima Online op de markt kwam tot nu heb gespeeld (Op Everquest na, maar die is al helemaal niks).

Alleen is het niks voor jou aangezien je iets gratis wilt. Ultima Online kan je dan wel spelen op gratis shards, maar dat is 10x , of wacht 100x niks!

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik heb ultima online ook even gespeeld (1 maand, gratis :P ) Wat ik goed aan ultima vind is dat je gewoon zoveel kan. Je kan haast alles doen wat je wilt (bakker worden enz.) Maar wat ik mis is dat je niet meer lekker kan leveluppen. Het werkt heel anders, bijv. als je veel animal's tamed dan word je daar steeds beter in.
Niets voor mij eigenlijk, ik moet iets hebben om naar toe te streven.
Pagina: 1