waar zou ik deze moeten vinden? ik kan op hun homepage niks vindendBA schreef op 08 oktober 2002 @ 19:43:
Er schijnt een nieuwere driver voor die Via geintegreerde meuk te zijn die het probleem in ieder geval voor Battlefield 1942 oploste. FF zoeken op hun homepage en je zou ze moeten vinden
idd sorry
maar ik heb m'n spel nog maar 3 x gespeelt sinds ik heb 3 weken geleden gekocht heb en ik wil hem DOLGRAAG spelen nu MET geluid
Verwijderd
Zoek eens op 4in1. Als je dan nog niks kan vinden is er echt iets mis. Zoeken!Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 17:00:
[...]
waar zou ik deze moeten vinden? ik kan op hun homepage niks vinden
ik heb soort gelijk probleem, heb je bij sound options al hardware acceleration aan gevinkt ?
Als er echt een patch bestaat wil ik het graag weten, ik wil het nu ook wel es normaal spelen
bijna niks over tevinden in de search
Als er echt een patch bestaat wil ik het graag weten, ik wil het nu ook wel es normaal spelen
bijna niks over tevinden in de search
mjah ik vond het topic al twijfelachtig (voor zoeken hebben we google) maar met die kick erbij, kan je het helemaal shaken
Doe dat even niet, lees de regels anders eens door over forum gedrag, want dit topic gaat nerhens over
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Probeer je daar eens aan te houden, dan wordt je ook sneller geholpen. Vind je al die regels maar onzin, dan kan je beter een ander forum zoeken
Doe dat even niet, lees de regels anders eens door over forum gedrag, want dit topic gaat nerhens over
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Probeer je daar eens aan te houden, dan wordt je ook sneller geholpen. Vind je al die regels maar onzin, dan kan je beter een ander forum zoeken
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()