Toon posts:

Lan-Pary, hoe doe je dat??

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik en een paar vrienden van mij zijn van plan een lan-party te houden, maar hoe doe je dat???

Kijk ut is nie dat ik n00b ben ofzow maar hier op tweakers staat alleen maar voor hele grote lan-party's en niet voor 4 of 5 personen!!!

we hebben tot onze beschikking:
-5 pc's (1800+ tot 2000+)
-2 4-poorts hubs
-1 Router met MxStream
-voldoende elektriciteit en utp-kabels.

Heeft er iemand nog tips over games die we kunnen spelen.

BTW. als er iemand van GOT denkt dat ie deze topic wil verwijderen wil ik hem bij deze vriendelijk vragen om dit niet te doen.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

en als wij vriendelijk weigeren? :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

ge plugt gewoon vanaf elke pc een UTPtje naar de hub. Dan stel je je router als DHCp in, of je geeft keihard ip adressen op (192.168.0.* of (10.0.0.*)
En dan deel je wat, en zet je windows sharing aan. En dan spelen he.

• Pnhers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-08 22:05

Pnhers

--

Je hebt nu toch alles al :?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

maar goed, ik zal lief zijn en het topic niet verwijderen.

Wel zal ik er een slotje opzetten, want het hoort niet echt hier. Je redenering snap ik niet helemaal, is een LAN voor HEEL veel personen makkelijker op te zetten dan voor zo weinig :?

Jouw vraag moet met de FAQ en search makkelijk op te lossen zijn, (FAQ over internet delen).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.