Ik heb mij een paar dagen geleden een Silverado Noisecontrol besteld, en nu wou ik ff horen of iemand hier al enige goede ervaring mee heeft gehad...
Tnx
Tnx
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
ik heb em bij pa in de comp gezet, maar ik vond em alles behalve stil hoorkutkip schreef op 09 oktober 2002 @ 16:50:
Ik heb hem zelf niet maar hij is lekker stil. Zijn grote voordeel is zo'n radiaal fan (ofzo). Als je er een koperen heatsink op kunt modden is dat helemaal perfectWelke cpu moet ie eigenlijk koelen?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
maar allezins toch beter dan een 60mm fan tegen 7000 toeren niet???Atgast schreef op 09 oktober 2002 @ 16:51:
[...]
ik heb em bij pa in de comp gezet, maar ik vond em alles behalve stil hoor
Je moet hem ook op 5/7v zetten. Je krijgt er ook standaart kabeltjes bij voor 6/8/10v geloof ik. Dan hoef je die connector er niet af te rukkenAtgast schreef op 09 oktober 2002 @ 16:51:
[...]
ik heb em bij pa in de comp gezet, maar ik vond em alles behalve stil hoor
Da's mooi want dan kun je hem lekker stil zettenVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:52:
het is voor een XP1500+, nu niet echt een van de snelste
Ja dat gaat je hééél veel in geluid schelen iigVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:55:
[...]
maar allezins toch beter dan een 60mm fan tegen 7000 toeren niet???
kingfriko
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
en wat is de temp. dan op die stand voor die 1900+???Atgast schreef op 09 oktober 2002 @ 17:02:
bij mij staat die silverado op de 1 na hoogste stand.
(xp1900+)
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq