zoek ik uit,
tussen sommige banken kan paar dagen vertraging zitten.
Ik zie nu ook pas een hele serie postbank betalingen opduiken op de rekening
zoek ik uit,
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Denk dat het dan niet meer gaat lukkenKr3Kr schreef op 17 oktober 2002 @ 18:28:
wanneer moeten de betalingen max binnen zijn?
ik ben van plan het morgen te gaan storten...
binnen zijn voor de 31eKr3Kr schreef op 17 oktober 2002 @ 18:28:
wanneer moeten de betalingen max binnen zijn?
ik ben van plan het morgen te gaan storten...
Het geld zal toch wel binnene 13 dagen gestort zijn?Benadski schreef op 17 oktober 2002 @ 18:30:
[...]
Denk dat het dan niet meer gaat lukkenVoor de 30e moet het binnen zijn d8 ik...
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Volgens mij ging dit alleen door als er een groter aantal gehaald was, meer in de richting van 500. Dit omdat we zowat de enige afnemer waren...Beun_de_Haas schreef op 17 oktober 2002 @ 19:48:
ik weet niet of dit al gevraagd is...
...maar, gaan de ledboutjes door. Zo niet, neem ik ze nl niet in de betaling mee uiteraard.
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
stond er niet in een bericht van Spacy_ of Piksa dat alles door ging?Beun_de_Haas schreef op 17 oktober 2002 @ 20:19:
jammer, dan heb ik ze dan maar van m'n bestelling afgehaald.
nou, 13 is wel een ongeluksgetal hooralexandervisser schreef op 17 oktober 2002 @ 18:35:
[...]
Het geld zal toch wel binnene 13 dagen gestort zijn?
Sssssssstttttttt......
nee die boutjes zijn wel met heel erg weinig om serieus genomen te wordendj_tsunami schreef op 17 oktober 2002 @ 20:54:
[...]
stond er niet in een bericht van Spacy_ of Piksa dat alles door ging?
Verwijderd
In dat geval moet dat van mij er ook zeer snel opstaan... Iig morgenochtend...Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:26:
wow hep vanmiddag geld overgemaakt (12 uur ongeveer) en het staat er voor 7 uur 's avonds al op!!!![]()
rabo ---> rabo = super snel!!!![]()
![]()
Verwijderd
Humor.spacy_ schreef op 17 oktober 2002 @ 22:26:
gelukkig is de gemiddelde loonuitbetaling net tijdens het begin van onze betaal periode
wat is dat toch mooi meegenomen voor sommigen
zo ken ik er binnenkort nog wel en paar:alexandervisser schreef op 17 oktober 2002 @ 22:27:
[...]
Humor.
Krantenkop:
"Het maandelijkse loon van vele tweakers is dit keer uitgegeven aan een inkoopactie. Dit kan leiden tot financieringsproblemen voor andere zaken."
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
"Twee tweakers opgenomen na ernstige RSI verschijnselen vanwege het telllen van 10000 LEDjes en het beantwoorden van 500 e-mails""spacy_ schreef op 17 oktober 2002 @ 22:33:
[...]
zo ken ik er binnenkort nog wel en paar:
"2 tweakers opgenomen na verslaving aan email beantwoorden en internetbankieren"
zien"
Verwijderd
Ik zou het niet doen.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:56:
Heheheheh LOL!
Zat net te denken dat er misschien nu wel een explosieve groei gaat komen in de aankoop van LED-houders.... Wat mij er weer aan doet denken dat ik nog bij Conrad moet bestellen.... Zal er eens serieus over denken om misschien daar wel een IA van te maken met LED-houders en weerstanden ofzo... Let wel, is nu alleen nog denken hoor
Verwijderd
Verwijderd
kijk es achterin in het topic van nitraat,Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 23:13:
Erm, zat net ff te denken..... Hou nogal wat leds over en heb wel een idee om ze te gebruiken, maar weet iemand in dit topic toevallig waar je "Crystal Clear" fans kunt kopen zonder dat er al LEDs in zitten? (Kan het ook ff vragen in een nieuw topic, maar dit leek me wel ff zo handig)
als je nick, id of postcode er op terug te vinden zijn komen we ookk een heel eind,DJ-NaRRa schreef op 17 oktober 2002 @ 23:59:
eeehmz spacy........ik kom er zojuist achter dat ik vergeten ben mun email adres op de overschrijving te zetten maar dat is niet zo erg wel... ?
jup ID adres en nickname staan er wel op maar had over het berichtje heen gelzen en dus vergeten mun email adres in te vullen op de 2de balk van inet bankierings overschrijf geval dingesspacy_ schreef op 18 oktober 2002 @ 00:02:
[...]
als je nick, id of postcode er op terug te vinden zijn komen we ookk een heel eind,
een bevestingsmailtje zal alleen wat vertraging kunnen oplopen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
T60P Widescreen
* Eskimootje gaat ook naar Griekenland naar welk eiland ga jij? En hoe laat vlieg je?Seesar schreef op 18 oktober 2002 @ 00:59:
ik ga dus over 5 uurtjes naar Greece, dus geen kans geld over te maken tot de 27e, hoop bij deze dat ik het dan nog kan overmaken op de 28e en dat het dan op tijd binnen is.....die meel is er net een dag telaat...maaar indd, deze IA roeleert en schopt konten!
Verwijderd
Wat jij wilt daar komt nog bericht over.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 01:03:
hey die leds zijn goedkoper geworden maar ik heb wel 25 C per stuk gedokt, ik zei al dat ze over de 10.000 kwamen maar ok... wat nu met dat geld krijg ik extra of? terug gestord?
Waarom schrijf je nu niet ff een kaartje en post je die voor je weg gaat ?Seesar schreef op 18 oktober 2002 @ 00:59:
ik ga dus over 5 uurtjes naar Greece, dus geen kans geld over te maken tot de 27e, hoop bij deze dat ik het dan nog kan overmaken op de 28e en dat het dan op tijd binnen is.....die meel is er net een dag telaat...maaar indd, deze IA roeleert en schopt konten!
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
of je doneerd het aan de organisators, zelfde wat ik heb gedaan...Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 01:03:
hey die leds zijn goedkoper geworden maar ik heb wel 25 C per stuk gedokt, ik zei al dat ze over de 10.000 kwamen maar ok... wat nu met dat geld krijg ik extra of? terug gestord?
En nu?Connected to 209.217.53.213 but my name was rejected (1).
Remote host said: 501 HELO rejected, your site is banned because it is on the Open Relay list at or.orbl.org.
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
probeer hem vanaf een ander adres te mailen?Bazer schreef op 18 oktober 2002 @ 09:01:
Even een berichtje voor de maker van LauPro
Ik had een ideetje voor op je website. Namelijk dat je naast je eigen adres ook een afleveradres moet invullen zodat je de pakjes besteld via inkoopacties ook bijv op je werk kan laten afleveren en dan hoef je niet zo'n teringeind naar het depot van de NPD te rijden om je pakje te collecten
Maar:
Nu stuurde ik dus een mail maar die werd gebounced en ik kreeg het volgende:
[...]
En nu?
je kan ook gewoon instellen in je internetbankieren wanneer het geld overgemaakt moet worden hoorSeesar schreef op 18 oktober 2002 @ 00:59:
Verwijderd
Benadski schreef op 17 oktober 2002 @ 14:31:
Op alfabet?
Grootste bestellingen eerst?
Meeste fooi eerst?
Eerste betaald eerst?
Oudste deelnemers eerst? <- kom je zeker in aanmerking![]()
Ikke eerst?![]()
Maakt mij allemaal niet uit!Owneej ? ik hoorde laasts...
alexandervisser schreef op 17 oktober 2002 @ 23:11:
Als jullie eventueel nog iemand nodig hebben om te tellen?
Ik wil wel helpen als mijn tijd het toelaat.
1: Mijn nick begint met de BBenadski schreef op 17 oktober 2002 @ 14:31:
Op alfabet?
Grootste bestellingen eerst?
Meeste fooi eerst?
Eerste betaald eerst?
Oudste deelnemers eerst?
Ikke eerst?![]()
Maakt mij allemaal niet uit!
Verwijderd
[betweter modus]Phant0m schreef op 18 oktober 2002 @ 11:07:
[...]
je kan ook gewoon instellen in je internetbankieren wanneer het geld overgemaakt moet worden hoor
There could be only one, too bad it wasn't me
Verwijderd
1: Mijn achternaam is ook JanssenBenadski schreef op 18 oktober 2002 @ 12:13:
[...]
1: Mijn nick begint met de B
2: Ik heb een behoorlijk grote bestelling
3: Toch best veel fooi gedoneert, maar is het minste wat ik kan doen (en het maximale wat mijn bankrekening ff toelaat...)
4: Snel betaald (en al binnen)
5: Ben nu 23, oud he?
Haha, komt dus voor mij allemaal goed uit!![]()
(Nu ben ik zeker laatste...)
Maar ik heb geduld...
? Ik niet begrijp jij bedoele ? Wat is een touche nou weer dan ?Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 12:42:
[...]
1: Mijn achternaam is ook Janssen
2: Zie 1 *Touché*
Verwijderd
ik zin begrijpen niet?
2: Touché is een franse term die bij 't schermen (is ook een sport, weet jeWat is een touche nou weer dan ?
Sure...EDIT: Misschien dat je wat beter gaat schrijven als je minder speedpillen slikt!
Hoe weet je dat? Getest? 100% puur? Moet er ook maar een inkoopactie van komen...Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 13:12:
[...]
Ennuh dat is geen 'speedpil'. Speed is 'streetlanguage' voor amphetamine
(a-methylphenethylamine).
De desbetreffende afbeelding is die van een MDMA(3,4-methylenedioxy-N-methylamphetamine)-pil, oftewel XTC.
Ondanks dat beide stoffen tot de amphetamine-analogen horen, zijn de uitwerkingen farmacologisch en farmacodynamisch gezien zéér verschillend.
Om nog maar niet te spreken over de verschillen in de synthese van de stoffen.
But I Digress
Wrom? Je moet gewoon een stuk of 50 paktjes maken en die versturen telkens.spacy_ schreef op 18 oktober 2002 @ 13:25:
Als ik nu voorstel dat we alle pakjes/enveloppen tegelijkertijd op de bus proberen te doen ? en de Belgen 1 of 2 dagen voorsprong geven
de stroom afname van een led is vele malen lager,Benadski schreef op 18 oktober 2002 @ 13:23:
[...]
Hoe weet je dat? Getest? 100% puur? Moet er ook maar een inkoopactie van komen...Had laatst MDMA capsules, machtig!
Vaak zit er alleen maar troep in, MDMA nergens te bekennen
Maar ff ontopic: Weet er eigenlijk iemand hoeveel (witte) LEDs evenveel zichtbaar licht produceren als bijvoorbeeld een 1W gloeilamp?!? Is te berekenen met rendementen dacht ik...
het zijn voornamelijkd e kleinere betalingen die binnen zijn,Lamborghini schreef op 18 oktober 2002 @ 13:36:
[...]
Wrom? Je moet gewoon een stuk of 50 paktjes maken en die versturen telkens.
Hoeveel geld staat er inmiddels al op die rekening? Als ik de betaald status check op Laupro dan heb je 1/4 al binnen lijkt wel.
Verwijderd
Nog even offtopic dan: Je kan ze laten testen bij een lab in A'dam. Ik kan 't echter ook zelf, omdat ik zeker weet dat 't goed gebeurt, en met de resultaten maak ik een vriend van 't AMC blij die daar onderzoek naar doet.Benadski schreef op 18 oktober 2002 @ 13:23:
[...]
Hoe weet je dat? Getest? 100% puur? Moet er ook maar een inkoopactie van komen...Had laatst MDMA capsules, machtig!
Vaak zit er alleen maar troep in, MDMA nergens te bekennen
Ik weet iig dat 't rendement van een witte leds te vergelijken is met een een 1W halogeen lampje. (ik geloof dat ze een Nichia 6400mcd witte led als uitgangspunt hadden genomen.)Maar ff ontopic: Weet er eigenlijk iemand hoeveel (witte) LEDs evenveel zichtbaar licht produceren als bijvoorbeeld een 1W gloeilamp?!? Is te berekenen met rendementen dacht ik...
nee, daar kun je brood als beton mee bakkenRocketKoen schreef op 18 oktober 2002 @ 13:36:
bevestigingsmeel, kan je daar je ledjes mee vastmaken? zou wel makkelijk zijn
Ehm, ja.Celmis schreef op 18 oktober 2002 @ 14:29:
Sjonge jonge ga toch niet zitten kloten met die ******ledjes, wat denken jullie wel!!!
[ Voor 0% gewijzigd door Floor-is op 19-10-2002 19:40 ]
?Celmis schreef op 18 oktober 2002 @ 14:29:
Sjonge jonge ga toch niet zitten kloten met die ******ledjes, wat denken jullie wel!!!
nu kan ik wel de faq quoten qua bullshit replies....Celmis schreef op 18 oktober 2002 @ 14:29:
Sjonge jonge ga toch niet zitten kloten met die *******ledjes, wat denken jullie wel!!!
Dat jij scheel bent kunnen we niets aan doen... Kloten heb je vast niet, zeker geen lichtgevende... en LEDs bevatten idd. kankerverwekkende stoffen (dus kijk uit met zagen en opblazen)Celmis schreef op 18 oktober 2002 @ 14:29:
[ Voor 0% gewijzigd door Floor-is op 19-10-2002 19:41 ]
Cogito Ergo Credo
hangt van pixxa af (gezien je in die stad achter de duinen woont) woont, ik krijg hier waarschijnlijk hulp van MasterOverdrive met tellen die woont vlak onder Assen.alexandervisser schreef op 18 oktober 2002 @ 17:10:
Poging nummer drie:
Als jullie eventueel nog iemand nodig hebben om te tellen?
Ik wil wel helpen als mijn tijd het toelaat.
Okee.spacy_ schreef op 18 oktober 2002 @ 18:35:
[...]
hangt van pixxa af (gezien je in die stad achter de duinen woont) woont, ik krijg hier waarschijnlijk hulp van MasterOverdrive met tellen die woont vlak onder Assen.
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Tegen de tijd dat we ze hebben zeker wel ja!DiNo7 schreef op 18 oktober 2002 @ 19:44:
Moeten we nu ook een "Wat heb ik met mijn 119,37 Ledjes gemod" -topic openen?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
sorry hoor maar ik wordOverSoft schreef op 18 oktober 2002 @ 02:07:
[...]
of je doneerd het aan de organisators, zelfde wat ik heb gedaan...
Ten 1e: Het hoeft niet het mag.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 20:26:
[...]
sorry hoor maar ik wordziek van die liefdes donatie's en ik krijg nooit wat dus forget it! ik wete precies hoe dat gaat
Nou, als iedereen 1 euro doneert tikt het toch best wel aardig aanBezzerk schreef op 18 oktober 2002 @ 20:29:
[...]
Ten 1e: Het hoeft niet het mag.
Ten 2e: Je kunt het ook als bijdrage zien voor alle tijd die ze erin steken, rijk worden ze er heus niet van.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq