ermm, tja...
Ik heb de search gebruikt, daar werden verschillende tips gegeven, nieuwe drivers, kabels controleren, etc...
Nou, dit heb ik allemaal al gedaan, maar mijn Matrox Millenium G400 Dualhead BLIJFT wazig
Ik heb er twee monitoren aanhangen
• Eizo Flexscan T660, 20 inch @ 1280x1024@75 hertz
• Compaq 150, 15 inch @ 800x600@75 hertz
Beide staan ze ingesteld op 16 bits...
Nu is het probleem bij die Eizo.
Als ik aan het scrollen ga op die resolutie krijg ik allemaal vreemde blokken in beeld
Vooral bij de startbalk is dat erg irritant.
Ik heb m'n startbalk links zitten, en kan dan niets meer lezen wat erop staat, als ik er met m'n muis langsaf ga wordt het wel weer zichtbaar....
Wat is dit voor iets raars
Als ik de resolutie op 1024x768 instel heb ik er totaal geen last van, maar dan is dat beeld zo groot

Iemand ideeën / oplossingen??
Ik heb de search gebruikt, daar werden verschillende tips gegeven, nieuwe drivers, kabels controleren, etc...
Nou, dit heb ik allemaal al gedaan, maar mijn Matrox Millenium G400 Dualhead BLIJFT wazig
Ik heb er twee monitoren aanhangen
• Eizo Flexscan T660, 20 inch @ 1280x1024@75 hertz
• Compaq 150, 15 inch @ 800x600@75 hertz
Beide staan ze ingesteld op 16 bits...
Nu is het probleem bij die Eizo.
Als ik aan het scrollen ga op die resolutie krijg ik allemaal vreemde blokken in beeld
Vooral bij de startbalk is dat erg irritant.
Ik heb m'n startbalk links zitten, en kan dan niets meer lezen wat erop staat, als ik er met m'n muis langsaf ga wordt het wel weer zichtbaar....
Wat is dit voor iets raars
Als ik de resolutie op 1024x768 instel heb ik er totaal geen last van, maar dan is dat beeld zo groot
Iemand ideeën / oplossingen??