oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Zoek eens op "abandonware" vast en zeker dat ze je daar verder kunnen helpen.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik ben er zelf ook is mee aan het klooien geweest, en ik kwam niet verder als een Trial version van PocketDOS..
Ik wilde weten of stunts wel KON draaien, maarja, als pocketDOS die Trial versie zo dichtgooid dat je alleen 'Dir' kan doen, dan heb ik er ook niet veel aan ...
Ik wilde weten of stunts wel KON draaien, maarja, als pocketDOS die Trial versie zo dichtgooid dat je alleen 'Dir' kan doen, dan heb ik er ook niet veel aan ...
dan probeer xt-ce es, werkt in prinzip wel, alleen laad ie stunts dus (nog) niet.El_Quedro schreef op 09 oktober 2002 @ 15:57:
Ik ben er zelf ook is mee aan het klooien geweest, en ik kwam niet verder als een Trial version van PocketDOS..
ik ben nu aant proberen een ander dos progje op te starten
het schijnt zo te zijn dat je de dos versie kan vervangen in xt-ce.Atgast schreef op 09 oktober 2002 @ 16:20:
[...]
dan probeer xt-ce es, werkt in prinzip wel, alleen laad ie stunts dus (nog) niet.
ik ben nu aant proberen een ander dos progje op te starten
iemand die me daar meer over kan vertellen ?
Ik gebruik nu pocketDOS en ik heb ook bij diverse spellen dat hij vast loopt in een begin scherm.
Wat wel draait is Prince of Persia1, echt tof alleen draait het best traag op me Jornada 680....
Ik wil ook wel eens weten waarom er geen vga kan geemuleerd worden.
Wat wel draait is Prince of Persia1, echt tof alleen draait het best traag op me Jornada 680....
Ik wil ook wel eens weten waarom er geen vga kan geemuleerd worden.
kheb nu Dos6.22 draaien, en idd ook PoP, maar ontzettend traag 
toch jammer, want de theoretische snelheid van t ding meot ruim genoeg zijn voor deze spelletjes
als die emulator nu maar eens niet 50% van de snelheid opvrat...
toch jammer, want de theoretische snelheid van t ding meot ruim genoeg zijn voor deze spelletjes
als die emulator nu maar eens niet 50% van de snelheid opvrat...
dat legt iig uit waarom t ding zoveel snelheid mist
erg jammer
Pagina: 1