Ik heb een edimax bBR-6004+ router. Ik heb altijd me bestanden kunnen delen. Soms dan kon het niet direct maar na een restart weer wel.
De laatste tijd wil het helemaal niet meer werken
Ik heb 2 pc met win2k en een pc met win98 aan het netwerk hangen.
IK heb niets aan me netwerk veranderd behalve dat ik een keer naar netgamez ben geweest en toen heeft een iemand van de crew wat veranderd aan de instellingen van 1 pc (win2k) Voor netgamez wilde het ookal niet meer werken.
Ik heb laatst me firmware van me router geupdate omdat me Internet soms weg viel. Daarvoor wilde het ookal niet zo werken maar ik kon soms wel op anderen pc kijken.
Ik heb de instellingen van win2k gewoon op standaart staan en ik draai win2k pro
Heeft een router invloed op het delen van printers/bestanden????
Weet iemand de oplossing??????
bedankt iniedergeval
De laatste tijd wil het helemaal niet meer werken
Ik heb 2 pc met win2k en een pc met win98 aan het netwerk hangen.
IK heb niets aan me netwerk veranderd behalve dat ik een keer naar netgamez ben geweest en toen heeft een iemand van de crew wat veranderd aan de instellingen van 1 pc (win2k) Voor netgamez wilde het ookal niet meer werken.
Ik heb laatst me firmware van me router geupdate omdat me Internet soms weg viel. Daarvoor wilde het ookal niet zo werken maar ik kon soms wel op anderen pc kijken.
Ik heb de instellingen van win2k gewoon op standaart staan en ik draai win2k pro
Heeft een router invloed op het delen van printers/bestanden????
Weet iemand de oplossing??????
bedankt iniedergeval