Toon posts:

Zwarte of witte desktop?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan zowel mijn huidige monitor en mijn toetsenbord te vervangen. Beide zijn wit nu.

Ik twijfel over de kleur keer; alles zwart (muis=donkerblauw) of alles wit. Er is geen prijsverschil. Het wordt een IIyama AS4332 UT(-BK) en een Logitech Internet Navigator (Black).

Tot nu toe heb ik alleen ervaring met wit spul. Kan iemand mij wat voordelen/nadelen geven van alles in het zwart? Vaak ziet het er wel mooi uit, maar ik heb weer een kleine kamer (3.5*4) en weet verder niet hoe prettig het werkt.

TIA.

Verwijderd

zwart trekt meer stof aan... althans je ziet het er beter op.
Ik heb zelf een mooie zwarte dell... ziet er leuk uit, maar af en toe een beetje stoffig.
Verder maakt het niets uit.

• Scourger
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07-2014

Scourger

The Leechmaster

Of je alles zwart of wit neemt maakt in principe helemaal niets uit. Invloed op "hoe lekker het werkt" is er niet (tenzij je van een bepaalde kleur misselijk wordt ofzo :-)
Het is gewoon een kwestie van smaak. Ikzelf heb alles liever in 't zwart, maar dat is echt helemaal persoonlijk.

2x Athlon XP 1800+ | Asus A7M266-D | 1024 MB Reg/ECC | MSI GF 4 Ti 4400 | Adaptec 39160 | Cheetah X15-36LP 36 | 2x Maxtor Atlas 10K-III 73 | LiteOn LTD163D | Plextor PX-W4012A | 3C2000 | SB Audigy | Enermax 550 VE-FMA | Lian-Li PC71| 2x Eizo T965

Verwijderd

Qua smaak zou ik voor zwart gaan.

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-08 00:29
ik denk dat iedereen nou voor zwart gaat omdat dit toch vergeleken met wit nog niet zo lang op de markt is en dat iedereen wit een beetje beu is. Zwart voor de afwisseling zeg maar.

Maar het is inderdaad een kwestie van smaak liijkt mij

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 11:32

CaptBiele

No Worries!

Dit is echt helemaal persoonlijk ...

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 01:19
Je kunt voor alle kleuren gaan

http://www.alienware.com/main/gear_shop.asp

Hello fellow humans

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

zwart is gewoon gaaf :) heb hier nog een normale "witte" Dell setup staan, maar binnenkort maar eens zo'n nieuwe zwarte aanschaffen :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet dat het een oa kwestie van smaak is, en dat zwart vaak meer uitstraling heeft.

Maar is het niet zo dat het "op je af komt" vergeleken met een witte uitrusting? Stof heb je dan ook nog natuurlijk, maar dat vind ik niet echt een probleem.

Verder is mijn huidige systeemkast en printer wit. Eigenlijk moeten die er dan ook aan geloven he :) Daar zal ik iig geen nieuw iets voor kopen. Oftewel, nog steeds twijfels.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55

Cyphax

Moderator LNX/AI
Straks is alles in het zwart, en dan wordt wit weer helemaal HET :)
Ik prefereer de witte/beige-achtige kleuren weer boven zwart. Op m'n bureau.
Wit is wat rustiger.
Dat het altijd al zo geweest is vind ik geen reden om het niet te accepteren :P

Saved by the buoyancy of citrus

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zwart vind ik zelf gewoon een stuk mooier kijk maar naar me kast :)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55

Cyphax

Moderator LNX/AI
PilatuSSS schreef op 09 oktober 2002 @ 17:15:
Zwart vind ik zelf gewoon een stuk mooier kijk maar naar me kast :)
Je hebt een mooie kast, maar die zilveren ernaast vind ik weer mooier :)
Alleen die combinatie zwart/wit (kast/monitor) is niet zo geweldig :P

Saved by the buoyancy of citrus

• DaProd
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03-2024

DaProd

Who are you?

Tja, als je je huidige spul zo houdt zal ik zeker voor wit gaan, anders krijg je wel een hele bonte combinatie: Zwart scherm, blauwe muis, witte kast en printer... Ziet er niet uit toch?? 8)7

The bartender never get's killed

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:20

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zwarte zijn beter overklokbaar, witte zijn meestal stabieler.

....

Wat voor antwoord had je werkelijk verwacht op GOT, een modeadvies? Ofwel, het is een kwestie van smaak.

Echte mannen (m/v) verven ze zelf, en als je een muur schildert, dan is wit beter dekkend te krijgen als zwart.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
You've got a point, maar kast en printer staan onder bureaublad. Nevertheless is alles 1 kleur beter ja.

Als wit dan ook nog wat rustiger is, neig ik toch meer naar wit denk ik.

Edit: dit stukje hierboven dus als reactie op DaProd.

Ik had echt geen mode-advies verwacht hoor, maar meer een vraag of zwart misschien ook nadelen heeft die ik niet weet. Misschien is een zwart tb toch wel heel irri, ik noem maar wat.

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:40
Ja, maar de kast kun je nog altijd overspuiten.

Verwijderd

Topicstarter
Kan idd ook.

Had gister heel erg mazzel; zag de witte en de zwarte uitvoering van de TFT die ik wil kopen.

Niet dat ik er dan 1 keer uit ben oid hoor :)
Pagina: 1