[Animated Gif] speelduur timen?

Pagina: 1
Acties:

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 15:42

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Is het mogelijk om een animated gif te timen?

Ik heb een ani gif van 73 Kb met een hele zut frames, nou is het de bedoeling dat ik eerst de gif laat zien en dat ik, zodra de gif klaar is met spelen (loopt 1 maal), twee layers van positie laat veranderen.

Ik heb nu een setTimeout() maar dat is dus een beetje natte vinger werk aangezien ik niet weet hoelang het bij de client duurt voordat de gif is geladen en is afgespeelt.

Eigenlijk wil ik dus de setTimeout doen op het moment dat de gif compleet is geladen en dan nog vraag ik me af... als de gif eenmaal is geladen, speelt hij dan overal evensnel af? Ik heb het idee van wel maar ben er niet helemaal zeker van..

iemand?

Flickr

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

settimeout onload van animated gif? :)

of zelfs onload van pagina, want volgens mij gaan animated gifs pas spelen als de pagina geladen is.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 15:42

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Ik gebruik nu een preloader die een redirect doet zodra alles is geladen en dus in de cache van de client zit..

Zit ik dus alleen nog met die frames van een ani gif... speelt dat overal even snel?

Flickr

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

je kunt dan nog steeds het onload van een plaatje gebruiken. Ook al komt het uit de cache, de onload wordt pas getriggered als die 'geladen' is.