Toon posts:

blocks van team verhuizen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat er over te denken om alle compu's onder mijn beheer met jullie mee te laten kraken (een stuk of 25 compu's op mijn werk, waaronder 4 PIII 700's enzo die allemaal 24/7 aan staan en WinNT runnen, komen per maand nieuwe, snelle compu's bij, draait nu in totaal ongeveer 20MKeys/s) maar op dit moment zitten al die compu's al in een team van mijzelf, "Hardclick Alliance" (omdat hardclick toetsenborden gaver zijn! ;)).
( http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=11744 en die rates kloppen vandaag geen hol van (MF3? :) ), bij de participants (2) staan wel de goeie keyrates)

Het is toch zo dat als je van team wisselt dat je bestaande blocks niet overgezet worden? Maar valt hier niet iets aan te doen door alles op een nieuw account te zetten, die nieuwe op DPC te zetten en dan alle blocks van het oude account over te zetten naar dat nieuwe account? Heeft iemand dat al eens geprobeerd?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Ik zou zeggen stuur ff een mailtje naar distributed. Volgens mij krijg je het via een normale manier nl. niet voor elkaar, en blijven de blokjes bij het oude team staan. Maar misschien dat ze er daar een oplossing voor hebben.

[removed]

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Volgens mij blijven je personal stats onveranderd en blokjes die je naar hardclick hebt gestuurd blijven daar.
De nieuwe komen echter bij dpc :)

Verwijderd

Ik had laatst gelezen op dist.net dat je je blokjes kan toekennen aan een nieuw emeeladres, als je dat emeeladres dan op zijn beurt aan een nieuw team toekent lukt het misschien

• redwing
  • Laatst online: 23:58
Felysium, dat klopt, alleen de blokjes die al bij een team zitten worden dan nog steeds niet toegekend aan een ander team. Die komen wel op een ander mail adres te staan, maar alleen nieuwe blokjes worden dan aan DPC toegekend. Maar aangezien The Vinz zijn eigen team niet meer gaat gebruiken kunnen ze bij distributed misschien wat doen.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Hmz ja, een mailtje sturen, dat kan natuurlijk ook nog :)

Ff overleggen hiero (zit nog 1 andere nerd in het team) en waarschijnlijk probeer ik het binnen een week wel te regelen dan.

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
TheVinz, ik weet bijna zeker dat als je alles transfert naar een nieuw mailadres de oude blokken niet meetellen bij het nieuwe team, dat is namelijk een speciale maatregel om misbruik te voorkomen. Je kunt dus gewoon doorgaan onder je bestaande mailadres alleen moet je daarmee dan even de Dutch Power Cows joinen.

Verwijderd

Topicstarter
Jamaar dan liggen er zomaar 650,000 blokjes nix te doen terwijl die mee kunnen helpen om DPC hoger te krijgen :)

Ik schakel mijn clients binnenkort wel om naar DPC (volgende week ergens) maar ik ga nog wel ff een mailtje sturen of ik het hele team naar DPC kan retiren hoor.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

jah moet je zeker doen, met 650.000 extra blokkies staan we weer eerste...

ohwnee alleen nieuwe blokkies tellen mee :( naja in ieder geval weer een stukje dichter bij het volgende team :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
TheVinz is een voorbeeld voor alle andere NLse teams, nu moet koffie enzo nog volgen

Who's next?

Verwijderd

Topicstarter
OK, hij is net omgezet, misschien zie je het zaterdag al maar ik verwacht zondag pas in de stats naar voren te komen, ergens in de top 10 waarschijnlijk (yes) ;)

Nou nog dat mailtje sturen...
Pagina: 1