Toon posts:

[Geluidskaart] Onboard driver?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu win98se op me computer gezet .. alles (uiteindelijk) heel fijn .. maar me geluidkaart werkt nog niet ... ik het is volgens mij een on board kaart .. want bij me pci slots zit geen geluidskaart :) maar het merk oid weet ik niet .. ik heb al op intel.com gezocht maar kon daar niets vinden ..

Misschien in jullie opzicht een hele domme vraag maar ik weet er niet echt veel raad mee ..

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 23:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

... jah... zoals altijd: meer info nodig... hier kan niemand wat mee...
Geef het merk+model op van je moederbord! of beter nog: zoek met dat model ff met google

Kun je geen model vinden: forget it...

Je had beter (voordat je win98se) ging installeren ff kunnen kijken wat voor soundcard enzo je hebt... maar ja, da's nu te laat... volgende keer vooruit denken. Scheelt heel veel tijd en ergernis.

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
hm ok wist niet dat je merk van moederbord nodig hebt .. (jaja n00b op dat gebied :) )
maar euhm moeder bord is van MS .. 6323 Versie: 2

• TeH_oNe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

hetgeen je kunt doen is het programma belarc advisor ergens vandaan halen ( dit is geen freeware of shareware dus kopen maar >:)

deze geeft een goede omschrijving van heel je pc.
dit is voor iedereen een heel handig progje als je met meerder pcs aan de slag moet install het progje en run het krijg je een htmltje voor je neus met alles wat in je pc zit.

what?

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Zoek de driver op http://www.msi.com.tw/

"It certainly appears so..."

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Moederbord is van MSI, type nummer is wat je opgeeft, heeft een via chipset (VIA ® VT82C 694X chipset. (510 BGA)) en dus een VIA AC97 Audio Controller, moet je deze driver hebben.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Topicstarter
als ie werkt dan ben je me held sWORDs :P ik edit straks wel of ie werkt ..iig thx voor zoeken ..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, dit zijn wel zaken die je makkelijk zelf had kunnen uitzoeken. We zitten hier op gathering of tweakers dacht ik eigenlijk. Als je dit soort dingen niet kan/wil, kan je dit soort vragen beter stellen op www.beginnersweb.nl. Overigens levert onze faq prima tips over hoe een topic te starten...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.