[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Om op jouw voorbeeld in te gaan. Zo'n dubbelpost/overbodige reactie is door het threading systeem alleen te zien als je de reacties regelmatig doorneemt. Omdat dit onmogelijk is om dit bij elk topic te doen, slippen dit soort dubbele opmerkingen er best wel vaak doorheen. Vooral na anderhalve dag van het begin van een topic zie je dit verschijnsel.
Reacties moet je meestal beoordelen in de context, dit betekent dat je 'genest' moet kijken. Als alternatief zou je af en toe 'plat' moeten kijken, dan pik je die dubbele dingen er wel uit. Helaas is 't dan al vaak te laat.
Reacties moet je meestal beoordelen in de context, dit betekent dat je 'genest' moet kijken. Als alternatief zou je af en toe 'plat' moeten kijken, dan pik je die dubbele dingen er wel uit. Helaas is 't dan al vaak te laat.
Jimmy Pop die naar beneden gemod moet worden... Dat ik dat nog mag meemaken 
check
check
Jimmy Pop wordt onderhand ook een vaste klant hier met z'n reacties. De laatste tijd zie ik de frontpage reacties van hem nog meer voorbij komen als die van Hedskes
svdmeer wist op 10.10.2002 @ 07:59 de overtreffende trap van flamen uit te vinden:
De laatste tijd zie ik de frontpage reacties van hem nog meer voorbij komen als die van Hedskes

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wacht btw maar totdat ik mirror's ga posten
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
This is too much!

[WeerInDeDwangBuis.JPG]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Jij hebt echt een bord voor je kop he? Begrijp je nou echt niet dat botoo je voor gek zet?hedskes schreef op 12 oktober 2002 @ 15:16:
Ik zie daar niet al te veel mirrors staan...
Op mirror.edskes.com staan tenminste wél mirrors.
En die link naar die supervette site kennen we nu ook al wel...
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Tuurlijk wel, ik had toch eenBeaves schreef op 12 oktober 2002 @ 15:31:
[...]
Jij hebt echt een bord voor je kop he? Begrijp je nou echt niet dat botoo je voor gek zet?
Mooizo, hoef ik hem niet meer de hele tijd overal te pasten!En die link naar die supervette site kennen we nu ook al wel...
Heeej, ff dimmen ja? zo ben ik helemaal nietBeaves schreef op 12 oktober 2002 @ 15:31:
Begrijp je nou echt niet dat botoo je voor gek zet?
* botoo reikt alleen ff behulpzaam een
Deze doet het ook al niet goed
en ik was eerder ook!
edit:
voor de duidelijkheid, het is maar een geintje hedskes, dan voeg je eens iets leuks toe hier
voor de duidelijkheid, het is maar een geintje hedskes, dan voeg je eens iets leuks toe hier
[ Voor 0% gewijzigd door botoo op 12-10-2002 15:52 . Reden: geintje ;) ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
nieuws: Prestatievergelijking game-videokaarten in 3ds max 5
Hier is alles weggemod.. heeft er nog iemand puntjes over?
Hier is alles weggemod.. heeft er nog iemand puntjes over?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Dat heb ik dan bij deze ff voor u gedaan
Pagina: 1