Toon posts:

GoT restauratie crew

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie steeds meer users met GoT restauratie crew in hun ondertitel. Wie zijn dit? wat zijn dit? en wat doen ze? (en wanneer doen ze dit?)

Zijn dit een aantal tweakers die (in plaats van te zeuren over de kwaliteit van GoT de laatste maanden) het over een andere boeg willen gooien en door middel van kwalitatief goede posts GoT willen opkrikken tot een hoger niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat deze Gotters het niveau op GoT weer terug te brengen zoals vroeger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 14:47:
Ik zie steeds meer users met GoT restauratie crew in hun ondertitel. Wie zijn dit? wat zijn dit? en wat doen ze? (en wanneer doen ze dit?)

Zijn dit een aantal tweakers die (in plaats van te zeuren over de kwaliteit van GoT de laatste maanden) het over een andere boeg willen gooien en door middel van kwalitatief goede posts GoT willen opkrikken tot een hoger niveau?
JA! Gelukkig wel zou ik haast zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ken je de SP Help Crew nog ?
Net zo'n geval volgens mij :)

edit:

Check deze maar ff: SP Help crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tnx voor de link.

GoT op een hoog niveau krijgen/houden lijkt me altijd een goed streven. Ieder op zijn manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

nooit van gehoord, maar dingen in een sig zegt niets over wat ze doen... Als je wil mag jij het ook in je sig zetten, al ben ik niet echt een voorstander van "self proclaimed" crew-zijn op het forum...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie ook: GoT restauratie topic
Hee, zoiets zocht ik al in de search (te detailistisch denk ik door ook op "crew" te zoeken. En ik weet het, ik weet het, niet kunnen zoeken is geen excuus :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 15:19:
[...]

Hee, zoiets zocht ik al in de search (te detailistisch denk ik door ook op "crew" te zoeken. En ik weet het, ik weet het, niet kunnen zoeken is geen excuus :) )

Mwoach, maar je had het ook al geprobeerd met de search uit: Tijdelijk extra searchengine. :?

Die vind ik namelijk zelf een behoorlijk goede aanvulling, en meestal vind ik daarmee wel wat ik nodig heb :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
(Dit gaat weer helemaal off topic)

Nee, nog niet, maar ik had het ook gewoon met de gewone search kunnen vinden bedoel ik. Ik ben weer eens niet volhardend genoeg geweest in het gebruiken van de search... mijn fout.

Itt tot de meesten hier heb ik over het algemeen geen klachten over de normale search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verder vind ik het helemaal niet erg dat je het weer onder de aandacht brengt ;)

en JvS begrijp ons niet verkeerd, we associeren ons helemaal niet met de crew... we zijn gewoon een crew, die probeert zo veel mogelijk mensen te porren voor het initiatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

zeer goed initiatief Hiro Shima,

ik voel me niet goed genoeg om die titel te dragen maar help wel waar ik kan.

Maar ik vond ook dat er een ommekeer nodig was.
Als je een noobvraag stelt of gewoon een eenvoudige vraag word je afgeblaft of afgesloten maar stel je een moeilijke vraag dan weet niemand een antwoord.

[ Voor 0% gewijzigd door dread op 10-10-2002 10:30 . Reden: spelfouten ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titel dragen heeft niets met goed zijn te maken...
is meer om mensen op de hoogte te brengen van het bestaan... en als crew een probleem is kan je er altijd nog "Pro GoT-Restauratie" van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik heb er geen problemen mee, alleen vind ik het altijd raar overkomen :). Zolang je gewoon relaxed blijft doen heb ik er weinig moeite mee verder.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen zorgen... ik ben heeeel relaxed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
M@NIC schreef op 09 oktober 2002 @ 14:55:
Ken je de SP Help Crew nog ?
Net zo'n geval volgens mij :)

edit:

Check deze maar ff: SP Help crew?
:D

:X

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh... na het lezen van dat draatje heb ik m'n ondertitel maar ff verandert :P
we willen niet de verkeerde indruk wekken heh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Ik vind het maar onzinnig om zulke dingen in je signature te zetten en 'bij een clubje te horen'

Als je gewoon je eigen zaakje voor elkaar houdt en je netjes gedraagt is er niks aan de hand.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat kan je wel vinden, maar het feit was dat veel van de mensen met kennis zich terug getrokken hadden in de HK en SG en dat ik toch een helehoop mensen heb weten te motiveren om weer eens wat aan de techfora te gaan doen.
en het is geen clubje het is een initiatief om zoveel mogelijk mensen uit SG en de HK weer aan de slag te krijgen, ideaal zou zijn als uiteindelijk iedereen GoT-Restaurateur is en het dus overbodig wordt.
Pagina: 1