Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Samen sterk...
Teams als:
#koffie
TUDelft
UTwente The Force
Wageningen
Nederland voor #1!!
Kees
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Stichting eth0
Verwijderd
bij de weg: we hebben er een goede member bij in distributed.
heb mailtje van hem ontvangen:
Ik ben
systeembeheerder op de Universiteit en heb zo'n 140 studenten PC's
(P233) aan het rekenen gezet. De rest van de machines (zo'n 60 a 70 geloof
ik) rekenen nog aan Seti, maar dat hebben we wel een beetje
gezien. Wellicht dat ik de rest van de PC's ook nog eens omzet naar
distributed... de meeste PC's kraken 24 uur per dag dus dat schiet wel
lekker op.
Verwijderd
Greetz Freezerator
Flying Dutchman
Dutch Linux Users
The Little Dutchies
Dutch Stream
The Dutch Linux hackers front striving for destruction of Micro$
Dutch Decryption Dudes
PowerPC G3 Dutch RC5-64 grunt effort - Apple rulez
Dutch CC'ers
Dutch CPU Power
Team Holland
Dbg Productions Holland
Crackers Met Kaas Team ( Crackers And Cheese Team Holland)
HIT2000 Linux, Hack & Crack event of 1999, the Netherlands
Team FUBAR (The Netherlands)
Inter Act, Apeldoorn (The Netherlands)
Netherlands
Hoofddorp, The Netherlands (Undernet #Hoofddorp)
Het Dwaallicht, Enschede, The Netherlands
The lullo's from the Netherlands
Patio 36, University of Twente, Netherlands
#koffie
TUDelft
UTwente The Force
Students @ Wageningen Agricultural University
Net@IenD Wageningen Agricultural University
#linux.nl
CAIW.NL
Solutioncentre NL
A2000.THE.NL
NLonline.net
Echtwel.nl blokjesgrazers
rc5.devnull.nl
(ik heb een paar temas toegevoegd)
Dit zijn nogal wat teams. Er zitten er vast wel een paar bij die willen joinen.
maare hoe kom je aandat lijssie?
Stichting eth0
[removed]
Ik zit nu trouwens in #DeathMatch, op IRCnet, zijn wel aardige mensen, allemaal duitsers uit Ramstein
Stichting eth0
Verwijderd
ik denk eigenlijk niet dat we #deathmatch inhalen als we zo door blijven gaan....
en zo vaak komen er nou ook weer niet members bij
Verwijderd
als iemand dan een standaard mailtje opsteld dan kan dat verstuurd worden naar de kandidaten....
Verwijderd
ik denk niet dat jullie het leuk zouden vinden als bijv DPC bij # deathmatch word gevoegd en DPC verdwijnt dan helemaal,
zo is het ook voor alle andere teams.
of een nieuw nederlands team maar daar schiet je ook niet veel mee op omdat een hoop mensen dan gewoon bij hun huidige team blijven
EN voor een snelle groei van ons team zou het leuk zijn dat er iedere dag een hitparade op de frontpage staat. zodat nieuwe mensen eerder joinen.
Laten we eens kijken hoeveel wu's we morgen hebben .... ik schat zo'n 360.000 400.000
plan lijkt me nix .. t'zijn juist concurrenten
Trouwens voor de 2 personen die nu een heleboel pc's hebben geregelt, een geloof ik 140 P233's en de ander iets van 150 P3's, way to go dudes, dat gaat de goede kant op
Ik heb namelijk alle email adressen van de contactpersonen verzameld. Zodat die brief makkelijk rondgestuurd kan worden. Heb ik mijn steentje ook weer bij gedraagd.
Ik heb trouwens idd. gezoch op dutch, netherlands, holland, nederland en NL.
Mocht iemand de lijst willen dan moet ie mij maar ff contacten. Maar doe hetw el snel want ik vertrek a.s. vrijdag op ski vakantie
Verwijderd
Maar dan wel een nieuwe team...
Dus niet bv alles naar team #DeathMatch.
Ik ben dan wel benieuwd wie ons dan nog kan verslaan
Verwijderd
Wij staan nou eenmaal het hoogste...
Greetinx [eNeRGy]
ff serieus, als #koffie vanaf morgen 700000 blokjes per dag zou flushen zou ik ze toch niet joinen. Volgens mij kun je van de andere nederlandse teams niet verwachten dat ze DPC zomaar gaan joinen. 'tis mooi als ze besluiten om massaal (dus een heel team ineens) over te stappen voor het oranje gevoel, en individuele leden zijn zeker welkom, maar ik verwacht het niet.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
[removed]
Ik weet niet hoor, maar als je terugkijkt naar een klein jaar geleden: toen stonden we no. 372 wereldwijd (ik heb er nog uitdraaitjes van)
Toen werd ook er ook al geroepen dat we te weinig members hadden (250 of zo) te weinig blokkies per dag hadden (65000 of zo)
nu staan we in de top 10 elke dag (!)
en maken elke dag progressie richting de eerste plaats. Laten we nu ff geduld hebben en op eigen kracht eerste worden ipv allerlei noodsprongen maken om koste wat het kost over een week eerste te zijn......
O, ennehh.... nog ff iets over The Rabbit: Iedereen is onschuldig to het omgekeerde is bewezen; maar ik vertrouw hem voor geen meter.
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Stichting eth0
Stichting eth0