Alliance?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Bij <a href"=http://anandforums.gisystech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=129577">Anandtech</a> hadden ze het er al over, een soort alliance (samengaan dus :)) tussen wij en #DeathMatch.
Ik vind dit eik wel een goed idee, dagelijks 1 miljoen blokkies, of meer natuurlijk :)
lets see who beats that....

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

yeah lijkt mij ook wel wat
staan we mooi elke dag eerste :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:48

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mij lijkt het dan eigenlijk ook wel zaak om een uitnodiging te doen laten uitgaan naar alle andere NL-teams,
Samen sterk...

Teams als:
#koffie
TUDelft
UTwente The Force
Wageningen

Nederland voor #1!!

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
jah wou ik ook net zeggen.. NL unite :) OezieWoezie kan jij dat niet regele, je hebr konijn ook met ons mee laten MF'en...

Stichting eth0

Verwijderd

Ik ben wel in voor een samengaan tussen de NL teams
bij de weg: we hebben er een goede member bij in distributed.
heb mailtje van hem ontvangen:

Ik ben
systeembeheerder op de Universiteit en heb zo'n 140 studenten PC's
(P233) aan het rekenen gezet. De rest van de machines (zo'n 60 a 70 geloof
ik) rekenen nog aan Seti, maar dat hebben we wel een beetje
gezien. Wellicht dat ik de rest van de PC's ook nog eens omzet naar
distributed... de meeste PC's kraken 24 uur per dag dus dat schiet wel
lekker op.

Verwijderd

Ik zou dat ook wel een goed idee vinden, we hebben dan zeker een winnend team als alle Nederlandse teams bij elkaar komen, en ik denk dat het voor de andere teams ook wel interessant is want die hebben dan nog een kans om samen met DPC eerste te worden, misschien moeten we eens een poll erover starten of we wel andere teams erbij willen :P
Greetz Freezerator

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ben voor

• RemCOW
  • Laatst online: 27-05 07:13
Lijkt me leuker om zelf de mensen bij ons team te krijgen zoals het nu is en vanzelf steeds groter te worden, dan opeens allemaal allianties te sluiten en opeens een groot team krijgen waar je de helft nauwelijks 'kent'..

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
We moeten bij de nederlandse teams dan niet vergeten te vragen:

Flying Dutchman
Dutch Linux Users
The Little Dutchies
Dutch Stream
The Dutch Linux hackers front striving for destruction of Micro$
Dutch Decryption Dudes
PowerPC G3 Dutch RC5-64 grunt effort - Apple rulez
Dutch CC'ers
Dutch CPU Power
Team Holland
Dbg Productions Holland
Crackers Met Kaas Team ( Crackers And Cheese Team Holland)
HIT2000 Linux, Hack & Crack event of 1999, the Netherlands
Team FUBAR (The Netherlands)
Inter Act, Apeldoorn (The Netherlands)
Netherlands
Hoofddorp, The Netherlands (Undernet #Hoofddorp)
Het Dwaallicht, Enschede, The Netherlands
The lullo's from the Netherlands
Patio 36, University of Twente, Netherlands
#koffie
TUDelft
UTwente The Force
Students @ Wageningen Agricultural University
Net@IenD Wageningen Agricultural University
#linux.nl
CAIW.NL
Solutioncentre NL
A2000.THE.NL
NLonline.net
Echtwel.nl blokjesgrazers
rc5.devnull.nl

(ik heb een paar temas toegevoegd)
Dit zijn nogal wat teams. Er zitten er vast wel een paar bij die willen joinen. :)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
je vergeet #koffie :)
maare hoe kom je aandat lijssie?

Stichting eth0

• Chaos
  • Niet online
Als ik dat lijstje zo zie denk ik achtereenvolgens zoeken op dutch, holland en netherlands.

• redwing
  • Laatst online: 23:58
En ik ben tegen :) Ik vind het veel leuker om het team zo te zien groeien, en dat de meeste mensen ook echt via Tweakers binnen zijn gekomen. Er is niets aan om samen te gaan met andere teams en daardoor 1e te worden. Het is een veel grotere uitdaging om samen met medetweakers nummer 1 te worden.

[removed]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
daar zit ook wel wat in ja...

Ik zit nu trouwens in #DeathMatch, op IRCnet, zijn wel aardige mensen, allemaal duitsers uit Ramstein :)

Stichting eth0

• Chaos
  • Niet online
Ik ben ook tegen het zomaar 'overnemen' van andere teams, maar ik vind het wel een goed idee om alle Nederlandse teams samen te voegen, zodat we de concurrentie met #DeathMatch aankunnen.

Verwijderd

ik ben wel voor een united holland
ik denk eigenlijk niet dat we #deathmatch inhalen als we zo door blijven gaan....
en zo vaak komen er nou ook weer niet members bij

Verwijderd

ik ben voor maar we gaan ze niet smeken en het moeten wel NL teams zijn.

als iemand dan een standaard mailtje opsteld dan kan dat verstuurd worden naar de kandidaten....

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Nu nog iemand vinden die zo gek is om iedereen te melen.

Verwijderd

Ik ben ook tegen En ik denk ook niet dat veel mensen zomaar hun team opgeven
ik denk niet dat jullie het leuk zouden vinden als bijv DPC bij # deathmatch word gevoegd en DPC verdwijnt dan helemaal,
zo is het ook voor alle andere teams.
of een nieuw nederlands team maar daar schiet je ook niet veel mee op omdat een hoop mensen dan gewoon bij hun huidige team blijven
EN voor een snelle groei van ons team zou het leuk zijn dat er iedere dag een hitparade op de frontpage staat. zodat nieuwe mensen eerder joinen.
Laten we eens kijken hoeveel wu's we morgen hebben .... ik schat zo'n 360.000 400.000

• RemCOW
  • Laatst online: 27-05 07:13
Ohja vergeten bij te zetten...

plan lijkt me nix .. t'zijn juist concurrenten >:)

• Chaos
  • Niet online
Megaflushen is trouwens ook een hele goede manier om het team uit te breiden. Veel mensen hebben de gewoonte om altijd bij een team te willen horen dat hoog in de stats staat. Er zijn hier al weer een aantal mensen met hele leuke keyrates die willen joinen :)

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Mij lijkt het inderdaad ook wel een erg kool idee om samen te gaan met bv #Deathmatch of anders tenminste alle andere teams zodat we tenminste een beetje tegenstand kunnen bieden aan Team Anandtech, maar ja, ik was dan ook degene die dat voorstelde op de forums van AnandTech.

Trouwens voor de 2 personen die nu een heleboel pc's hebben geregelt, een geloof ik 140 P233's en de ander iets van 150 P3's, way to go dudes, dat gaat de goede kant op :)

• DRaakje
  • Niet online
Ik vind het juist een gaaf idee, om alle krachten van nederlandse bodem te verenigen tegen de grote "Machten". De enige manier om nog een beetje weerstand te kunnne bieden tegen deze teams is door ons te verenigen. En ik denk idd. dat heus niet alle teams zullen joinen. Maar alle beetjes helpen, maar willen we dat andere teams ons joinen dan zullen we naast onze megaflush ook toch een website of iets dergelijks moeten maken om en beetj proffesionele indruk te maken. Een hoop van de kleinere teams hebben zelfs een speciale rc5 website gemaakt voor hun team.
Ik heb namelijk alle email adressen van de contactpersonen verzameld. Zodat die brief makkelijk rondgestuurd kan worden. Heb ik mijn steentje ook weer bij gedraagd.

Ik heb trouwens idd. gezoch op dutch, netherlands, holland, nederland en NL.
Mocht iemand de lijst willen dan moet ie mij maar ff contacten. Maar doe hetw el snel want ik vertrek a.s. vrijdag op ski vakantie :)

Verwijderd

wel je pjoeter aan laten staan! :)

Verwijderd

Dat idee van een eigen DPC webpage lijkt me ook wel wat...

• Chaos
  • Niet online
Ik wil wel een subdomeintje aanmaken (wil de page ook wel hosten, maar dat lijkt me meer iets voor iemand met een snelle verbinding...)

Verwijderd

Ik vind het wel een tof idee om alle nederlandse gasten in 1 team te drukken...

Maar dan wel een nieuwe team...
Dus niet bv alles naar team #DeathMatch.

Ik ben dan wel benieuwd wie ons dan nog kan verslaan ;)

Verwijderd

Ik vind wel dat we de naam Dutch Power Cows moeten houden, anders kan je weer helemaal opnieuw beginnen met sparen.
Wij staan nou eenmaal het hoogste...

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik ga nooit onder een andere naam dan DPC werken...!

Greetinx [eNeRGy]

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Ik ga nooit onder een andere naam dan Pinball werken :)

ff serieus, als #koffie vanaf morgen 700000 blokjes per dag zou flushen zou ik ze toch niet joinen. Volgens mij kun je van de andere nederlandse teams niet verwachten dat ze DPC zomaar gaan joinen. 'tis mooi als ze besluiten om massaal (dus een heel team ineens) over te stappen voor het oranje gevoel, en individuele leden zijn zeker welkom, maar ik verwacht het niet.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• redwing
  • Laatst online: 23:58
Kijk maar eens naar jezelf. Zou jij overstappen een paar maanden geleden toen #koffie nog boven ons stond. Ten slotte waren zij toen de hoogst genoteerde nederlanders. Ik zou iig niet overstappen. En ik denk dat de andere teams hetzelfde denken.

[removed]

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

eeehm,

Ik weet niet hoor, maar als je terugkijkt naar een klein jaar geleden: toen stonden we no. 372 wereldwijd (ik heb er nog uitdraaitjes van)

Toen werd ook er ook al geroepen dat we te weinig members hadden (250 of zo) te weinig blokkies per dag hadden (65000 of zo)

nu staan we in de top 10 elke dag (!)
en maken elke dag progressie richting de eerste plaats. Laten we nu ff geduld hebben en op eigen kracht eerste worden ipv allerlei noodsprongen maken om koste wat het kost over een week eerste te zijn......

O, ennehh.... nog ff iets over The Rabbit: Iedereen is onschuldig to het omgekeerde is bewezen; maar ik vertrouw hem voor geen meter. :)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• DRaakje
  • Niet online
Nee tuurlijk kan je niet verwachten dat iedereen meteen ons team jkoint. Maar er zitten ook een hele zooi idle teams bij, op deze manier worden ze wakker geschud. en kunnen we weer een paar kkeys/s erbij op tellen. Wat maakt het uit als mensen niet willen joinen. Als 10% ons joined dan hebben we er weer een paar bij. Alle beetjes helpen namelijk. Daarbij zal men in de gaten krijgen dat je met je kleine team minder bereikt als met zn alle. Dus ja ik denk wel dat het de moeite loont om ff te proberen mensen bij DPC te krijgen.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
ok laten we dit democraties aanpakken, we gaan stemmen :) Zal ik er een nieuwe topic voor opewn gooien of doen we het hier?

Stichting eth0

Verwijderd

nieuwe lijkt me beter

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
open maar een nieuw topicje

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
mmmkay :)

Stichting eth0

Pagina: 1