Ik heb van het weekend een 2e hands tv gekregen, een philips 25ST1761. Toen ik hem voor het eerst aanzette ging keurig een rood ledje branden om aan te geven dat ie op standby staat. Toen ik hem daarna, door op een random knop op de afstandsbediening te drukken, aan wilde zetten sprong hij uit, en ging hij zacht piepen. Dus ik snel uitzetten, en even een half uurtje gewacht met opnieuw aanzetten (dacht dat hij misschien even op temperatuur moest komen, omdat we hem net daarvoor vervoerd hadden). Toen ik hem daarna opnieuw aanzette ging hij gelijk piepen, en sprong dus niet eerst op standby.
Iemand die weet wat er aan de hand is, en of dit te fixen is? En zo jah, hoeveel gaat het me dan ongeveer kosten (als dit meer gaat worden dan 50 euro koop ik liever een nieuwe tv)?. Het piepen komt van achteruit het apparaat (en dus niet uit de speakers), en is niet 1 lange piep, maar korte piepjes achter elkaar. Als ik de tv een beetje beweeg verandert ook de pitch van het piepen.
Iemand die weet wat er aan de hand is, en of dit te fixen is? En zo jah, hoeveel gaat het me dan ongeveer kosten (als dit meer gaat worden dan 50 euro koop ik liever een nieuwe tv)?. Het piepen komt van achteruit het apparaat (en dus niet uit de speakers), en is niet 1 lange piep, maar korte piepjes achter elkaar. Als ik de tv een beetje beweeg verandert ook de pitch van het piepen.