Toon posts:

Renegade Dedicated server achter NAT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een dedicated server starten voor renegade. Alleen ik zit achter een router (met NAT) dus hij report niet op Gamespy Arcade. En dat moet dus wel. Het is mogelijk om hem te laten reporten door een aantal poorten open te zetten --> alleen welke poorten. Heeft er iemand dus ervaring met een Renegade dedicated server achter NAT??

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Zit er een fire wall in router en staan er al port mappings in????
Als je router zelf in beheer hebt zou ik port mapping maken voor port 0.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Verwijderd

Topicstarter
er zit een firewall in me router (het is een draytek 2200E) en ik beheer hem zelf. Ik heb al gekeken met een active ports prog om te kijken welke poorten maar als ik die open zet doet hij het nog niet

• _Xenad_

_Xenad_

Maar staan er ook port mappings in of niet. Je moet wel opgeven waar die port uitmoet komen. de mapping moet je koppelen aan intern ip van workstation.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Verwijderd

Topicstarter
Configure Port Redirection Table
Dit soms :)

en dan moet ik nog weten WELKE poorten ik open moet zetten :)
ik heb wel een lijstje en die moet ik dus allemaal redirecten??

• _Xenad_

_Xenad_

Als het goed is kan je port 0 instellen. Dit staat voor alle poorten. Is niet echt veilig, maar als je dat doet en het werkt weet je zeker dat het aan de port lag. Werkt het niet dan ligt het of niet aan de port OF je doet nog iets fout :) Staat er niks op gamespy omtrent port mappings??

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb niks kunnen vinden, ik zal de port 0 wel ff proberen

Verwijderd

je moet ff zoeken naar port mapping inderdaat, is niet alleen voor renagade of games maar voor alle servers achter NAT... anders werkt het gewoon niet
Pagina: 1