Toon posts:

Geen toegang tot BIOS

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer toegang te krijgen tot m'n BIOS op m'n KR7A mobo van A-bit, maar het enigste dat ik zie na het indrukken van m'n "del-knop" is een zwart scherm met onderaan een blauwe lijn. Bovenaan knippert er ook nog een cursor, die echter op niets reageert...

Weet iemand wat ik kan doen? Zou ik hem flashen? Kent er iemand de oorzaak? (zelf heb ik er geen idee van hoe het komt) Iemand een opmerking? Smijt het in de ring...

Verdere gegevens: XP 1700+, 512MB apacher, win2000 etc... geforce2 mx 400...

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:56
Flashen kan je proberen ja, maar maak altijd een back-up.

Verwijderd

Ongetwijfeld een foutje...hoop voor je dat het flashen lukt anders heb je een groot probleem

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Ik heb dit ooit eens gehad met mijn KG7-Raid. Ik MOET per sé mijn processor fan op fan aansluiting 4 aansluiten geloof ik, anders krijg ik hetzelfde vage probleem... Dus: als je meerdere fans in je puter hebt probeer ze eens om te wisselen.

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde beeld (zwart, blauwe balk onderaan, cursor linksboven) bij het binnengaan van m'n bios (Abit KX7-333), wanneer ik m'n FSB wat te hoog heb ingesteld. Maar dit is niet structureel: soms wel, soms niet. Systeem is dan verder wel stabiel.
Dus misschien je FSB wat omlaag? Of heb je m niet overgeklokt?

Verwijderd

batterij eruit halen en na het douchen, eten, filmpje kijken, etc. er terug inzetten
maybe helpt dat

Verwijderd

Je hebt zeker fans met regelbare toerentallen? Dan moet je deze er of afhalen of voluit laten draaien, dan kom je wel je bios in.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 17:10

Steve

Krokodil \o/

Yep, lees maar eens Argh.. Kan niet meer in BIOS :)

Sry voor de late reply btw.

[ Voor 13% gewijzigd door Steve op 23-11-2002 18:57 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hiertoe hoef je echt geen oude topics omhoogkicken.. :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.