Toon posts:

Snelste ADSL abbo op KPN netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben me aan het orienteren op het te nemen ADSL abbo.
Nu is het zo dat mijn postcode regio (6101) enkel op het KPN netwerk aangesloten wordt (zoals het er nu uitziet).
De abbo's die ik tot op dit moment gevonden heb die op dit netwerk worden aangeboden gaan maximaal tot 1024 Kbit.
Da's, slechts, 128 Kb/s.
Zijn er nog andere alternatieven?
Is het aan te nemen dat BBnet ook haar netwerk gaat uitrollen in mijn regio in navolging op KPN?

gr, Yvo

Verwijderd

Als je de postcode check doet op www.bbned.nl krijg je dan ook niet te zien of de centrale in jouw wijk in de planning zit?

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Dan heb je het bij de MXstream extra variant nog over de theoretische snelheid. je zal ongeveer op 110KB/s.
Je kan eventueel kijken naar een Kabel provider? :)

Verwijderd

Tussen kabelprivders zit heel veel verschil. Mijn proivder (casema) heeft een maximale download snelheid van 15 kb/s In Maastricht ligt dat rond de 500 kb/s Voor mij is er dus maar 1 keus..ik heb zonnet ADSL...de goedkope variant (maximum download van 63 kb/s

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als er een bedrijven terrein in de buurt zit heb je ook kans dat de zakelijke dsl dienst van kpn beschikbaar is, echter zitten hier wel de benodige kosten bij.

Ik geloof dat dit tot 2mbit symitrisch gaat.

Verwijderd

KPN verhoogt trouwens in januari de downloadsnelheid met 50%.

Waarom schrijft bijna iedereen bbned met een t ipv een d :? :)

Verwijderd

Topicstarter
Kabel is (helaas) niet mogelijk in mijn postcode gebied.
Anders zou ik het echt wel nemen.
Voor 45 euro een download snelheid van 450 Kb/sec.
Dat zie ik niet direct gebeuren een ADSL abbo.

• jappo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 16:29

jappo

eens een prutser altijd ....

Neem gewoon lekker een ADSL verbinding... werkt perfect en de snelheid wordt idd met 50% verhoogd per 1 jan. (is lekker 175 KB) das best lekker downen (sneller als bij mij op m'n werk)

1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup

Verwijderd

Topicstarter
Is het te verwachten dat KPN zelf ook een abbo vorm gaat aanbieden met een snelheid die je tot op heden enkel bij BBned ziet?

Verwijderd

je moet ook rekening houden met de limieten he!! ;)
Pagina: 1