Toon posts:

Abit KT7 goede keuze?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik ben van plan een abit KT7 te kopen, is het een stabiele mammaplank?

BVD.

Verwijderd

Ja

Verwijderd

Ikzelf ben ook van plan om een dergelijk board te kopen.Alleen zie ik steeds meer problemen met de KT-7 raid opdoemen. Vooral de installatie schijnt een probleem te zijn. De KT-7 (zonder raid) schijnt dat minder te hebben. De controller op de raid schijnt niet helemaal bugloos te zijn. USB en com-poorten werken ook wel eens niet goed. Toch zijn er een hoop gebruikers die zweren bij dit bord. Een alternatief is natuurlijk de Asus A7V. Dit bord geeft minder klachten (statisch gezien aan het aantal post-meldingen). Ik denk persoonlijk dat er weinig verschil is en de extra opties geven de doorslag..Ikzelf wacht nog even met aankoop want ik hoor nu ook dat Abit een fout toegeeft in de moederbord (raid).

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Strakke plank hoor!
Ik heb de REET versie en hij doet het heel stabiel! Alleen de ventilator op de RAID is zwaar brak, die begint na een paar weken te klinken als een klopboor:P (was laatst zelfs een hele draad over)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 18:35
ik zou hem nemen (kt7 zonder raid).
is een erg stabiel snel socket a plankje.
heb hem zelf ook en ben erg tevreden.
heb een athlon 900@1053 en loopt stabiel.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 21:07

ken

ik heb ook de kt7
deze bord is echt super
de fan die erop zit is idd brak :(
deze heb ik dus snel eraf gegooid en loopt nu zonder fan
dus gewoon gaan voor de kt7

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Pagina: 1