[WD] crashed?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 10:45

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
tis werkelijk niet te geloven.. tijdje geleden heb ik gepost dat mijn Maxtor D740X het begaf na 6 maanden... veel data kwijt natuurlijk e.d. ik boos .. blablabla

ik dacht nou dan ga ik maar es een WD 80 JB proberen.. snel ding schijnt.. en wat denk je.. na 3!!!!!! maanden.. eerst ging windows kuren.. vet langzaam e.d. ik dacht.. ff reb00t.. wil ik booten.. "Non-bootable disk error"

vreemde is dat ie wel aan windows begint.. alleen tijdens het laden van MUP.sys (jaja.. wat zouden er veel problemen opgelost worden door MUP.sys te deleten ;) CRASH... iedere keer weer.. heb nu me windows ff op andere schijf gezet (Maxtor, een nieuwe D740X) kijken wat ie doet..

Ik vind het toch wel vrij abnormaal dat ik in staat ben om 2 schijven te vernaggelen binnen 1 jaar. waar is dat tijd gebleven dat je een computer dag en nacht kon aan laten staan en de HD's crashede niet????

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
? hmm is wel vreemd ja (en het kan nog steeds hoor mijn pc staat dag en nacht aan zonder kuren) heb een maxtor 40 gig 7200 rpm en een seagate 8 gig.

Heb er geen problemen meej hoor.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:09

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Je weet nog niet eens zeker of de hd echt gecrashed is, het zou aan je filesystem kunnen liggen. Waarom post je deze post dan in godsnaam? Wat wil je nu?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kan gebeuren. Niet echt zinnig om hier een topic over te openen, dit is geen klaagbaak..

Om je toch niet met lege handen achter te laten: dit kán ook aan een gare IDE controller en/of voeding liggen. Verder is SCSI beter geschikt om 24/7 te gebruiken :)

Dit topic is gesloten.