Ik begrijp dat dit om rekencycli gaat, maar ben een complete newb in DC. Ik lees stoere verhalen over 0,6 MegaKeys/sec, 2,44 Mkeys/s etc, en als ik ga benchmarken kom ik op 12,4 Mnodes/s. Zijn Mnodes en Mkeys vergelijkbaar? Is 12,4 een beetje veel?
Ja bedankt. Ik draai OGR-25 en dat is niet te vinden met de search daar
Snap er nog niet veel van.....
Lees dit artikel eens door: reviews: Dutch Power Cows
http://www.teamanandtech.com/speed.asp en kijk zelf maar.
Bij OGR gaat het dus om KNodes
Bij OGR gaat het dus om KNodes
edit:
Heb jij soms een 1533Mhz AMD xp cpu'tje?
Heb jij soms een 1533Mhz AMD xp cpu'tje?
Taal fouten inbegrepen ;)
MKeys/s en MNodes/s zijn totaal anders, de MKeys/s slaan op het RC5 project, de MNodes/s op het OGR project.
O okee dan. Daar heb ik wat aan[eNeRGy] schreef op 09 oktober 2002 @ 13:27:
MKeys/s en MNodes/s zijn totaal anders, de MKeys/s slaan op het RC5 project, de MNodes/s op het OGR project.
O ja Klaasbram: Nee
Welkom, welkom! Om even helemaal terug te gaan naar je eerste vraag: Ja, 12,6 Mnodes/sec is zeer respectabel (maar je hebt dan ook een moderne processor).Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 13:41:
[...]
O okee dan. Daar heb ik wat aanNiet naar keys kijken dus.
O ja Klaasbram: Neeeen Athlon XP 2000+ hoezo?
Je hebt je bij distributed.net al wel aangemeld als lid van de Dutch Power Cows?
With the light in our eyes, it's hard to see.
Woei net zelfs al 13,2
Dank je 
Nee ik schijn morgen pas mn eerste stats te krijgen en pas dan kan ik me aanmelden. Maar ik heb al uren geleden een enmailadres opgegeven, maar nog nergens een account met login en pw gekregen / kunnen aanmaken
Of doe ik iets niet goed?
Nee ik schijn morgen pas mn eerste stats te krijgen en pas dan kan ik me aanmelden. Maar ik heb al uren geleden een enmailadres opgegeven, maar nog nergens een account met login en pw gekregen / kunnen aanmaken
Hier staat uitgelegd hoe je DPC moet joinen: http://tweakers.net/reviews/123/3/#team
Juist
Reken maar niet op morgen .. want er is momenteel een vertraging in de stats omdat RC5 afgelopen is & ze de eindberekening aan het doen zijn.
ik heb een hele tijd geleden wel seti gedraaid maar begon toen langzaam zoiets te krijgen van waarom doe ik het eigenlijk. Nu zie ik dat dit echt georganiseerd gedaan word door jullie dus ik zal de hierboven links eens gaan lezen en wie weet is straks ook eliminator lid van de DPC. Is dit overigens goed te doen op een xp 1800+? heb 3 pc's tot mijn beschikking dus hoop dat ik een goede bijdrage kan zijn als ik mee doe.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Pagina: 1