Toon posts:

DC newb..... wat zijn nodes en keys?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp dat dit om rekencycli gaat, maar ben een complete newb in DC. Ik lees stoere verhalen over 0,6 MegaKeys/sec, 2,44 Mkeys/s etc, en als ik ga benchmarken kom ik op 12,4 Mnodes/s. Zijn Mnodes en Mkeys vergelijkbaar? Is 12,4 een beetje veel?

Verwijderd

Kijk even hier en zoek naar het project wat je draait.

Verwijderd

Topicstarter
Ja bedankt. Ik draai OGR-25 en dat is niet te vinden met de search daar :? Snap er nog niet veel van.....

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Lees dit artikel eens door: reviews: Dutch Power Cows

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
http://www.teamanandtech.com/speed.asp en kijk zelf maar.
Bij OGR gaat het dus om KNodes
edit:

Heb jij soms een 1533Mhz AMD xp cpu'tje?

Taal fouten inbegrepen ;)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
MKeys/s en MNodes/s zijn totaal anders, de MKeys/s slaan op het RC5 project, de MNodes/s op het OGR project.

Verwijderd

Topicstarter
[eNeRGy] schreef op 09 oktober 2002 @ 13:27:
MKeys/s en MNodes/s zijn totaal anders, de MKeys/s slaan op het RC5 project, de MNodes/s op het OGR project.
O okee dan. Daar heb ik wat aan :) Niet naar keys kijken dus.

O ja Klaasbram: Nee :) een Athlon XP 2000+ hoezo?

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 13:41:
[...]

O okee dan. Daar heb ik wat aan :) Niet naar keys kijken dus.
O ja Klaasbram: Nee :) een Athlon XP 2000+ hoezo?
Welkom, welkom! Om even helemaal terug te gaan naar je eerste vraag: Ja, 12,6 Mnodes/sec is zeer respectabel (maar je hebt dan ook een moderne processor).

Je hebt je bij distributed.net al wel aangemeld als lid van de Dutch Power Cows?

With the light in our eyes, it's hard to see.

Verwijderd

Topicstarter
Woei net zelfs al 13,2 :) Dank je :)
Nee ik schijn morgen pas mn eerste stats te krijgen en pas dan kan ik me aanmelden. Maar ik heb al uren geleden een enmailadres opgegeven, maar nog nergens een account met login en pw gekregen / kunnen aanmaken :( Of doe ik iets niet goed?

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Hier staat uitgelegd hoe je DPC moet joinen: http://tweakers.net/reviews/123/3/#team

Juist

Verwijderd

Topicstarter
ah okee. Tot morgen maar dan :)

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Reken maar niet op morgen .. want er is momenteel een vertraging in de stats omdat RC5 afgelopen is & ze de eindberekening aan het doen zijn.

Jive's Box
Jive @ DNET

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21
(jarig!)
Dus voor 1 Gnode moet je, als je 3Mnodes/sec haalt, 1000/3= 333 seconden= 5,5 minuten draaien?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 18:14
ik heb een hele tijd geleden wel seti gedraaid maar begon toen langzaam zoiets te krijgen van waarom doe ik het eigenlijk. Nu zie ik dat dit echt georganiseerd gedaan word door jullie dus ik zal de hierboven links eens gaan lezen en wie weet is straks ook eliminator lid van de DPC. Is dit overigens goed te doen op een xp 1800+? heb 3 pc's tot mijn beschikking dus hoop dat ik een goede bijdrage kan zijn als ik mee doe.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Pagina: 1