Toon posts:

GP4 Besturing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het mooiste aan een spel vind ik als het zo realistisch mogelijk is.
Bij Grand Prix 4 zijn een heel aantal hulp middelen voro het rijden.
Als je alles behalve traction en launch uitzet, dan zou je zelf helemaal kunnen sturen.

Toch heb ik continue het idee dat de game nog steeds mijn sturen beïnvloed. Je merkt dat als er een bocht aan komt dat hij al naar die richting gaat en dat je hem met moeite kan laten "missturen". Bij F1 2002 had je wat betreft sturen wel alle vrijheid.

Ik vind dit erg irritant!

Heeft iedereen dit idee?
Is er wat aan te doen?

Verwijderd

Ligt eraan of je met toetsenbord stuurt, want dan hebben ze bij de GP serie de stuurhulp ongeveer standaard aan staan omdat het zonder hulp anders te moeilijk sturen zou zijn. Met stuur zou het niet moeten mogen.

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Aanvulling op Maxfragger:

Als je een stuur hebt kan je op F8 drukken en dan is de stuurhulp nog niet helemaal uit. Ga hiervoor naar het optie scherm en naar besturingen en zet daar op een schuifbalk de stuur hulp op 0% (standaard dus 100% |:( )

Daarna kan je het nog wat 'moeilijker' maken door de max lock op zijn max te zetten (dacht 21)

En de gevoeligheid aanpassen kan het ook wat moeilijker maken. Hiermee moet je zelf wat experimenteren.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel met het keyboard, maar ik ga het nog eens met die balk proberen

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
GP4 moet je nou eenmaal met stuur of joystick spelen, anders zul je altijd stuurhulp hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Het blijft irritant, ondank de reductie van de steering help met die balk, blijf ik het gevoel houden alsof er een rij-instructeur naast me zit. alle reden om terug te stappen naar F1 2002
Pagina: 1