Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
misschien een stomme tip
maar in VB kan je dmv met DirectX je muisklikken buiten je eigen applicatie opvangen...
verder heb ik nog geen idee, maar het zou dus mogelijk zijn d.m.v directx.
verder heb ik nog geen idee, maar het zou dus mogelijk zijn d.m.v directx.
Verwijderd
Zijn ooit al es wat topics geweest met iemand die 'n rsi app wilde maken, als ik me goed herriner heeft gerco daar flink wat info gedumpt over hooks. ik zou zeggen use de search en gij zal (hopelijk) vinden
Dat herinner je je inderdaad goed.
Een system-wide muis-hook kun je niet in 100% VB maken, dat moet in een DLL. Ik heb ooit eens een linkje gepost naar een werkende DLL, misschien heb ik de source ook nog wel ergens...
Ik kan me iig herinneren dat ik een behoorlijke stommiteit begaan heb met function pointers en virtual adress spaces, dus misschien is de DLL in de search wel kaput
Een system-wide muis-hook kun je niet in 100% VB maken, dat moet in een DLL. Ik heb ooit eens een linkje gepost naar een werkende DLL, misschien heb ik de source ook nog wel ergens...
Ik kan me iig herinneren dat ik een behoorlijke stommiteit begaan heb met function pointers en virtual adress spaces, dus misschien is de DLL in de search wel kaput
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ik heb al een prachtige oplossing gevonden 
Deze site: http://www.merrioncomputing.com/EventVB/Release_H.htm
Biedt een prachtige DLL waarmee je zeer veel extra functionaliteit kan toevoegen in Visual Basic.
Zo ook een mouse-hook
Bedankt voor de replies iig
Deze site: http://www.merrioncomputing.com/EventVB/Release_H.htm
Biedt een prachtige DLL waarmee je zeer veel extra functionaliteit kan toevoegen in Visual Basic.
Zo ook een mouse-hook
Bedankt voor de replies iig
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen