Lindows I will now erase your HD ??

Pagina: 1
Acties:

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 21:17
Ik heb dus Lindows 2.0, en als ik deze start in windowsxp en bij options Disk D kies(Fattie32) en dan op install druk zegt ie: i will now erase your hd.
Wist ie dan ook WindowsXP ?
Want ik wil hem naast windows zetten om effe te kijken of het wat is, en de fat32 is maar 1 gig.
hoe groot zou deze ongeveer moeten zijn ?

Verwijderd

ach, als je die zin naar nederlands vertaald dan zou die dus wel je HD moeten formatten..

• RickDB
Ja ok maar ja het is een onbekende OS dus je weet maar nooit :)

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 19:51
ik zou het niet gokken... pak de prullenbak erbij en zeg bey bey tegen lindows, heb je meteen een goeie daad verricht :D

wees een vent en installeer linux :P

Rookworst zonder R is ook worst.

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 08:44

Flarrestein

Superworm Jim

Alstie maar op een aparte partitie staat, dan moet het goed gaan

HIER !!! PAK AAN

• RickDB
BezurK schreef op 09 oktober 2002 @ 13:09:
ik zou het niet gokken... pak de prullenbak erbij en zeg bey bey tegen lindows, heb je meteen een goeie daad verricht :D

wees een vent en installeer linux :P
Ja ik denk dat ik dat maar doen, want hij heeft nu 1 of ander vaag windows proggie: pc format geinstalleerd(merkte het pas bij een reboot).
Nergens te vinden regcleaner regedit nergens staat het, maar bij het windowsxp inloggen komt er zo'n irri trial geval 8)7
Ik kan het risico niet nemen dat straks heel winblowsXP gewist is met al mijn 5 gig aan mp3's :X
Weten jullie misschien al of ut2003 sneller onder linux draait(of is dit iets te oftopic) ?

Verwijderd

Nou ik heb hem naast me windows 2000 installatie willen zetten, maar hij haalt dus heel je schijf leeg. Hij geeft dan aan er is niet genoeg schijfruimte en dan krijg je alleen de optie om heel de schijf te gebruiken. (dit kan ook komen omdat mijn windows 2000 installatie NTFS is).
Maar toen ik een dual boot gemaakt had dus met lindows op een 2e schijf, kon ik wel windows 2000 op starten maar niet Lindows deze bleef hangen tijdens het starten.

Lindows heb ik toen los geinstalleerd maja om nou al die moeite te doen voor Lindows ik heb er spijt van Lindows moet nog veel verbeterd worden heb ik gemerkt.

Verwijderd

Rick164 schreef op 09 oktober 2002 @ 13:22:
[...]

Ja ik denk dat ik dat maar doen, want hij heeft nu 1 of ander vaag windows proggie: pc format geinstalleerd(merkte het pas bij een reboot).
Nergens te vinden regcleaner regedit nergens staat het, maar bij het windowsxp inloggen komt er zo'n irri trial geval 8)7
Ik kan het risico niet nemen dat straks heel winblowsXP gewist is met al mijn 5 gig aan mp3's :X
Weten jullie misschien al of ut2003 sneller onder linux draait(of is dit iets te oftopic) ?
ut2003 draait trager onder linux dan in windows. dit heeft te maken met de brakke kwaliteit van de open gl renderer.

• RickDB
Zo te horen is lindows dus niet meer dan gewoon een geflopte linux kloon toch?
Dan blijf ik liever bij mandrake 9 of redhat8, die draaien tenminste goed(op een paar bugs na) :D
Ah ok thx dat wou ik effe weten, RTCw draaide bv weer beter onder linux.
Jammer genoeg maar ja hopelijk word dit in de toekomst verbeterd door de linux community :D

• BezurK
lindows is idd niks meer als een heel erg geflopte linux distro imho

het heeft alle nadelen van windows, geen voordelen van linux en het zit vol met bugs... ik snap echt niet waarom iemand zoiets zou willen gebruiken

maarja da's mijn mening natuurlijk, no offence verder

Verwijderd

lindows is toch niet gratis?

op welke warez site heeft die nou weer gestaand? ;)

• BezurK
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 14:17:
lindows is toch niet gratis?

op welke warez site heeft die nou weer gestaand? ;)
Volgens mij heeft niemand in dit topic gezegd dat het gratis was... ;)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je 2 partities heb is het geen probleem,moet je wel Windows XP op de C:\ partitie hebben en dan Lindows gaan installeren op de D:\

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 13:30:
[...]

ut2003 draait trager onder linux dan in windows. dit heeft te maken met de brakke kwaliteit van de open gl renderer.
Zeg er dan ook ff bij dat er aan wordt gewerkt en dat ie trager is omdat er later aan is begonnen..
(en let ook op dat je AGP ondersteuning moet hebben anders is ie ook traag)

Verwijderd

BezurK schreef op 09 oktober 2002 @ 14:20:
[...]

Volgens mij heeft niemand in dit topic gezegd dat het gratis was... ;)
Nee maar ik veronderstel dat het even wordt getest en er dan toch niet meer naar omgekeken. Nou dat is dan pure geldverspelling en dat lijkt me niet echt gepast. Dus er is een warez in het spel :P

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:17
Rick164 schreef op 09 oktober 2002 @ 13:22:
Enigszins offtopic, maar als je dat wil proberen: bij Gentoo hebben ze daar een speciale CD voor gemaakt (dus NVidia drivers + UT2003 demo).

Verder zou ik, als je je computer voornamelijk gebruikt om te gamen, nog niet al te veel van Linux (Of Lindows) te verwachten.

Op alle andere vlakken (kantoorapplicaties, server-gebeuren) heb je momenteel een stuk meer aan Linux.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 15:15:
[...]

Nee maar ik veronderstel dat het even wordt getest en er dan toch niet meer naar omgekeken. Nou dat is dan pure geldverspelling en dat lijkt me niet echt gepast. Dus er is een warez in het spel :P
En dat is precies de reden waarom er demo's worden gemaakt..

Als je eerst 50 uur een illegale versie gaat spelen kan ik dat geen geldverspilling noemen.
50 uur in de bioscoop zitten :P kost meer dan dat ene spelletje

• RickDB
Ok het is wel een iets minder legale versie, maar van een spel wil je toch ook eerst een demo zien of niet soms?
Suse dl'en ik ook eerst, deze werkte goed en heb ik 1 week daarna gekocht.

Verwijderd

Aaaargh, wat zit ik raar te kletsen.. door dat ene woord ('spel') in de quote in m'n vorige post had ik het idee dat het hier over iets heel anders ging... |:(
sigh.. dat is dus het resultaat van nachten lang doorhalen.. 8)
Pagina: 1